Συνάντηση στο αμέσως επόμενο χρόνικο διάστημα συμφώνησαν να έχουν ο πρωθυπουργός, Κυριάκος Μητσοτάκης και ο Αιγύπτιος πρόεδρος Αμπντέλ Φατάχ Αλ Σίσι σε τηλεφωνική επικοινωνία, που είχαν νωρίτερα σήμερα, σύμφωνα με ανακοίνωση του γραφείου τύπου του Μεγάρου Μαξίμου.
Δεν υπάρχει κίνδυνος σύγκρουσης, ενώ θα μπορεί να παρατηρηθεί με μικρά τηλεσκόπια ή μεγάλα κιάλια.
27.
06.
26
