ΑΘΗΝΑ
21:20
|
25.06.2026
Κατ’ εικόνα και καθ’ ομοίωσιν των δημιουργών τους οι εκπρόσωποι Τύπου της Τεχνητής Νοημοσύνης!
Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω

Η πρώτη συνέντευξη Τύπου ανάμεσα σε ρομπότ και ανθρώπους πραγματοποιήθηκε στη Γενεύη της Ελβετίας.

Στη σύνοδο κορυφής του Οργανισμού Ηνωμένων Εθνών με θέμα ή τίτλο: «Τεχνητή Νοημοσύνη (AI) για το Καλό» κάποια ανθρωποειδή ρομπότ σε ρόλο «κυβερνητικού εκπροσώπου» δέχθηκαν ερωτήσεις για τον μελλοντικό τους ρόλο μέσα στην κοινωνία των… δημιουργών τους.

Οι απαντήσεις τους… ασαφείς και με διαβεβαιώσεις σαν αυτές που δίνουν καθημερινά οι δημιουργοί τους σε αντίστοιχες συνεντεύξεις Τύπου.

Οι ανησυχίες για την ανάπτυξη της Τεχνητής Νοημοσύνης είναι πολλές καθώς κανείς ακόμα δεν ξέρει πώς να βάλει το… χέρι για τη ρύθμιση αυτής της τεχνολογίας που είναι ήδη εδώ.

Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω
ΣΥΝΑΦΗ

Βενεζουέλα: Θηριώδης σεισμός 7,5 Ρίχτερ με εκατοντάδες θύματα και 30.000 αγνοούμενους [upd]

Στην εισαγγελία του Αρείου Πάγου προσφεύγει ο Δημήτρης Αβραμόπουλος

Κανταδόροι γεμίζουν τους δρόμους της Πλάκας το βράδυ της 26ης Ιουνίου

Επτά πρώτα μέτρα από το υπουργείο Ανάπτυξης κατά του λαγοκέφαλου

Γραφτείτε συνδρομητές
Ενισχύστε την προσπάθεια του Κοσμοδρομίου με μια συνδρομή από €1/μήνα