ΑΘΗΝΑ
15:00
|
25.06.2026
Σχηματίστηκε εις βάρος του ιδιοκτήτη δικογραφία για παράβαση του νόμου περί ευζωίας ζώου.
Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω

Δικογραφία για παράβαση νόμου περί ευζωίας ζώου σχηματίστηκε σε βάρος 63χρονου ιδιοκτήτη αλόγου μετά από καταγγελία της πρόεδρου του Φιλοζωικού Πολιτιστικού και Περιβαλλοντικού Σωματείου Πολυγύρου.

Σύμφωνα με την καταγγελία, το Σάββατο 8 Ιουλίου, στις 3 το μεσημέρι, σε περιοχή του δήμου Πολυγύρου, ο ιδιοκτήτης είχε το άλογο δεμένο με τέτοιο τρόπο, ώστε να μην μπορεί να καταφύγει στη σκιά. 

Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω
ΣΥΝΑΦΗ

Όχημα χτύπησε πλήθος στο Κάμπο Σαν Λούκας σε συγκέντρωση για το Μουντιάλ 2026

Σουδάν: 215 άμαχοι πέθαναν σε φυλακή που διοικείται από τις RSF στο Νότιο Νταρφούρ

Δολοφονία στην Καλλιθέα: 15χρονο τελικά το θύμα – Συνελήφθη ο καθ’ ομολογίαν δράστης

Θεσσαλονίκη: Εργατικό ατύχημα με πτώση οικοδόμου από ύψος τριών μέτρων

Γραφτείτε συνδρομητές
Ενισχύστε την προσπάθεια του Κοσμοδρομίου με μια συνδρομή από €1/μήνα