ΑΘΗΝΑ
02:01
|
26.06.2026
Πρόκειται για την τελευταία παράταση που δίνεται, βάσει των δεσμεύσεων που υπάρχουν από τα χρηματοδοτικά εργαλεία του προγράμματος.
Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω

Την παράταση της προθεσμίας για την υλοποίηση των παρεμβάσεων του προγράμματος «Εξοικονομώ – Αυτονομώ» έως και την Παρασκευή 15 Σεπτεμβρίου, ανακοίνωσε, σήμερα Σάββατο, το υπουργείο Περιβάλλοντος & Ενέργειας.

Όπως αναφέρεται στην σχετική ανακοίνωση πρόκειται για την τελευταία παράταση που δίνεται, βάσει των δεσμεύσεων που υπάρχουν από τα χρηματοδοτικά εργαλεία (ΕΣΠΑ 2014-2020 και Ταμείο Ανάκαμψης) του προγράμματος.

Επίσης, μέχρι και τις 15 Σεπτεμβρίου πρόκειται να παραμείνει ανοιχτεί η ηλεκτρονική πλατφόρμα αιτήσεων (https://exoikonomo2023.gov.gr ) του προγράμματος «Εξοικονομώ 2023». 

Το νέο Πρόγραμμα εντάσσεται στις δράσεις που χρηματοδοτούνται από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας και το RePower, με συνολικό προϋπολογισμό 300 εκατ. ευρώ, από τα οποία διατίθενται 60 εκατ. ευρώ αποκλειστικά για ευάλωτα νοικοκυριά, με στόχο την καταπολέμηση της ενεργειακής φτώχειας.

Στόχος του «Εξοικονομώ 2023», είναι η υποχρεωτική αναβάθμιση κατά τουλάχιστον τρεις ενεργειακές κατηγορίες για κάθε κατοικία που θα ενταχθεί, ώστε να εξασφαλίζεται εξοικονόμηση πρωτογενούς ενέργειας σε ποσοστό άνω του 30%.

Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω
ΣΥΝΑΦΗ

Βενεζουέλα: Θηριώδης σεισμός 7,5 Ρίχτερ με εκατοντάδες θύματα και 30.000 αγνοούμενους [upd]

Στην εισαγγελία του Αρείου Πάγου προσφεύγει ο Δημήτρης Αβραμόπουλος

Κανταδόροι γεμίζουν τους δρόμους της Πλάκας το βράδυ της 26ης Ιουνίου

Επτά πρώτα μέτρα από το υπουργείο Ανάπτυξης κατά του λαγοκέφαλου

Γραφτείτε συνδρομητές
Ενισχύστε την προσπάθεια του Κοσμοδρομίου με μια συνδρομή από €1/μήνα