ΑΘΗΝΑ
23:31
|
27.06.2026
Διόδια στην Εγνατία Οδό κλήθηκαν να πληρώσουν οι υδροφόρες του Δήμου Νέστου, για να μπορέσουν να ανεφοδιάσουν πυροσβεστικό όχημα.
Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω

Διόδια στην Εγνατία Οδό κλήθηκαν να πληρώσουν για ακόμα μια φορά υδροφόρες από τους Δήμους νομού Καβάλας, που βοηθούν στην κατάσβεση πυρκαγιών. 

Την καταγγελία έκανε ο σύλλογος εργαζομένων ΟΤΑ νόμου Καβάλας και συγκεκριμένα αναφέρεται:

Σε κάθε πυρκαγιά καλούνται να συνδράμουν οι Δήμοι με τις υδροφόρες τους στο έργο της πυρόσβεσης.

Για μια ακόμη φορά οι συνάδελφοι μας στον Δήμο Νέστου, αλλά προφανώς κατά καιρούς και οι συνάδελφοι της Καβάλας, κλήθηκαν να πληρώσουν διόδια στον σταθμό της ΕΓΝΑΤΙΑΣ Α.Ε., που βρίσκεται πλησίον της Β.Φ.Λ. παρά το γεγονός ότι το όχημα του Δήμου πήγαινε να ανεφοδιάσει με νερό πυροσβεστικό όχημα για φωτιά που έκαιγε στα πρανή της Εγνατίας Οδού.

Πότε άραγε θα τελειώσει αυτός ο παραλογισμός;.

Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω
ΣΥΝΑΦΗ

Τραγωδία στην Κρήτη: Νεκρή 43χρονη που τραυματίστηκε σε σκοπευτήριο

Γερμανία: Θερμοκρασίες ρεκόρ καθώς το κύμα καύσωνα κινείται ανατολικά

ΠΕΝΕΝ: 24ωρη απεργία στο λιμάνι της Ραφήνας την Παρασκευή 3 Ιουλίου

Βενεζουέλα: Στερεύουν οι ελπίδες για τον εντοπισμό επιζώντων μετά τους φονικούς δίδυμους σεισμούς

Γραφτείτε συνδρομητές
Ενισχύστε την προσπάθεια του Κοσμοδρομίου με μια συνδρομή από €1/μήνα