ΑΘΗΝΑ
14:34
|
26.06.2026
Η κυκλοφορία αποκαταστάθηκε σε ολόκληρη τη Γραμμή 1 Πειραιάς-Κηφισιά.
Σταθμός Βικτώρια, ΗΣΑΠ
Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω

Τη σορό μιας γυναίκας ανέσυραν οι δυνάμεις της Πυροσβεστικής από συρμό στον σταθμό του ΗΣΑΠ «Βικτώρια».

Η Πυροσβεστική ειδοποιήθηκε στις 06.30 το πρωί για πτώση ατόμου στον σταθμό «Βικτώρια» Αττικής και μετέβη στο σημείο. Οι δυνάμεις της Πυροσβεστικής ανέσυραν τη σορό μιας γυναίκας νεαρής ηλικίας, η οποία στη συνέχεια παρελήφθη από το ΕΚΑΒ.

Στο σημείο επιχείρησαν 12 πυροσβέστες με 3 οχήματα.

Η κυκλοφορία αποκαταστάθηκε σε ολόκληρη τη Γραμμή 1 του Μετρό Πειραιάς-Κηφισιά. Τα δρομολόγια διεξάγονται κανονικά, σύμφωνα με την τελευταία ενημέρωση της ΣΤΑΣΥ.

Διαβάστε επίσης:

Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω
ΣΥΝΑΦΗ

Λίβανος: Η Χεζμπολάχ απορρίπτει τις απευθείας συνομιλίες με το Ισραήλ

UNICEF: Πάνω από 260 Παλαιστίνια παιδιά σκοτώθηκαν στη Γάζα από την έναρξη της εκεχειρίας

Έκκληση του ιδιοκτήτη του εμβληματικού καφενείου «Μουριά» στα Εξάρχεια ώστε να κριθεί διατηρητέο

Αποσυνδέονται τα δημοτικά τέλη από το ρεύμα-Απευθείας εισπράξεις από τους δήμους

Γραφτείτε συνδρομητές
Ενισχύστε την προσπάθεια του Κοσμοδρομίου με μια συνδρομή από €1/μήνα