ΑΘΗΝΑ
18:40
|
26.06.2026
Στο νοσοκομείο 35χρονος με τραύμα από μαχαίρι στον μηρό.
Στο νοσοκομείο 35χρονος
Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω

Σοβαρό επεισόδιο σημειώθηκε αργά το βράδυ της Πέμπτης (7/9) στο Αγρίνιο, με συμπλοκή ατόμων στο Αγρίνιο που είχε ως αποτέλεσμα ένας 35χρονος να καταλήξει στο νοσοκομείο τραυματισμένος από μαχαίρι στον μηρό.

Σύμφωνα με το agrinio.gr κάποια εκ των ατόμων που συνεπλάκησαν, στη συμβολή των Ξενοπούλου και Καππαδοκίας, επέβαιναν σε δίκυκλα και έσπευσαν να φύγουν μετά τη συμπλοκή, ενώ υπάρχουν πληροφορίες και για ελαφρύτερο τραυματισμό δεύτερου ατόμου.

Οι έρευνες της Αστυνομίας για τις συνθήκες που έλαβε χώρα το επεισόδιο και για τον εντοπισμό των δραστών είναι σε εξέλιξη ενώ εξετάζεται το ενδεχόμενο των οπαδικών διαφορών.

Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω
ΣΥΝΑΦΗ

Μόνο το κεφάλαιο της δόσης θα πληρώνουν, προσωρινά, οι δανειολήπτες του νόμου Κατσέλη

Νεκρή και άλλη νεαρή γυναίκα από τη Λιβαδειά μετά τον τοκετό…

Να γιατί έσκασαν σήμερα 3.000 υπάλληλοι στην έδρα της Ε.Ε. στις Βρυξέλλες…

Χαμηλές ταχύτητες στον Κηφισό- Φωτιά σε διάζωμα

Γραφτείτε συνδρομητές
Ενισχύστε την προσπάθεια του Κοσμοδρομίου με μια συνδρομή από €1/μήνα