ΑΘΗΝΑ
10:53
|
27.06.2026
Σε κάθε περίπτωση το κορίτσι διακομίστηκε άμεσα με ασθενοφόρο στο Γενικό Νοσοκομείο Διδυμότειχου.
Ασθενοφόρο
Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω

Σοκ προκαλεί στην κοινωνία της Ορεστιάδας η είδηση της πτώσης μίας 16χρονης μαθήτριας από τον δεύτερο όροφο κτιρίου. Οι ακριβείς συνθήκες της πτώσης της, παραμένουν προς το παρόν, αδιευκρίνιστοι.

Σε κάθε περίπτωση το κορίτσι διακομίστηκε άμεσα με ασθενοφόρο στο Γενικό Νοσοκομείο Διδυμοτείχου, όπου διαπιστώθηκε ότι φέρει πολλαπλά κατάγματα στη λεκάνη και τραυματισμούς στο πρόσωπο.

Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες το κορίτσι μπορεί να διακομιστεί για νοσηλεία στο Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο Αλεξανδρούπολης.

Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω
ΣΥΝΑΦΗ

Κλειστές για το κοινό περιοχές του Δήμου Αριστοτέλη στη Χαλκιδική

Ο καιρός σήμερα: Υψηλές θερμοκρασίες και μελτέμια στο Αιγαίο

Το Ράλλυ Ακρόπολις μαρσάρει σε 45 χιλιόμετρα απαγορευμένων περιοχών Natura

Είμαι ένοχος, είπε ο Τζον Μπόλτον στους δικαστές

Γραφτείτε συνδρομητές
Ενισχύστε την προσπάθεια του Κοσμοδρομίου με μια συνδρομή από €1/μήνα