Την υποστήριξή της στο έργο του Flyover εκφράζει, με ανακοίνωσή της η Ένωση Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης.
«H ΕΞΘ έχοντας πλήρη ενημέρωση από τον Αντιπεριφερειάρχη Υποδομών, Δικτύων της ΠΚΜ κ. Πάρι Μπίλλια για τις ωφέλειες που θα έχει η πόλη από το έργο του Flyover, το υποστηρίζει γνωρίζοντας ότι επαγγελματικά θα πληγούμε σοβαρά το μεσοπρόθεσμο διάστημα λόγω της πίεσης του κυκλοφοριακού, αλλά με την αποπεράτωση του θα αναπνεύσει το κέντρο της πόλης με ό,τι αυτό συνεπάγεται» σημειώνει η ΕΞΘ και προσθέτει: «Η μοναδική μας επιφύλαξη είναι να μην ξαναζήσουμε στην τήρηση του χρονοδιαγράμματος αλλά και στη χρηματοδότηση, το σχεδόν εικοσάχρονο ανέκδοτο με το μετρό, στο οποίο οι ευθύνες της πόλης ήταν πολύ μικρές μπροστά σε αυτές του κράτους».
«Η Θεσσαλονίκη σπάνια έχει την ευκαιρία να παίρνει έργα υποδομών, γιατί δυστυχώς δεν διεκδικούν οι εκλεγμένοι εκπρόσωποι της αυτά που ποσοστιαία θα έπρεπε να της αναλογούν. Είναι λοιπόν υποχρεωμένη, όταν της προσφέρουν ένα έργο να μην απεμπολεί την ευκαιρία» καταλήγει η ΕΞΘ.
Το «Όχι» των πολιτών
Την Κυριακή, χθες 12/11, οι πολίτες της Θεσσαλονίκης εξέφρασαν μαζικά τη διαφωνία τους για το έργο, το οποίο ήδη έχει αρχίσει να δημιουργεί προβλήματα στην κίνηση των οχημάτων στην Περιφερειακή οδό.
Οι συγκεντρωμένοι ζήτησαν κατά την κινητοποίησή τους στην περιοχή της Άνω Τούμπας ουσιαστικά μέτρα για την ανακούφιση του κυκλοφοριακού προβλήματος.
Η υλοποίηση των εργασιών προχωρά κανονικά, χωρίς όμως να έχει εξασφαλιστεί στο ελάχιστο η ενίσχυση των αστικών συγκοινωνιών της πόλης. Οι πολίτες τόνισαν ότι μεγάλο μέρος του περιαστικού δάσους του Σέιχ Σου, για ικανό διάστημα δεν θα είναι προσβάσιμο από τα πυροσβεστικά οχήματα, ενώ σημαντικό μέρος του θα υποτιμηθεί, τη στιγμή που δεν περισσεύει ούτε ένα δέντρο.
Μερίδα του κόσμου προτείνει το «πάγωμα» του έργου μέχρι τη λήψη μέτρων, ενώ άλλοι, όπως η δημοτική κίνηση «Η Πόλη Ανάποδα» , τάσσεται υπέρ της καθολικής απόρριψης του Flyover, τονίζοντας ότι ο ρόλος της αυτοκίνησης στην κλιματική κρίση είναι τεράστιος και δεν πρέπει να ενισχύεται η βιομηχανία του ΙΧ αλλά η στροφή στα μέσα μαζικής μεταφοράς.