Αποκλεισμός κυκλοφορίας οχημάτων από τις 22:15 το βράδυ μέχρι τις 05:00 το πρωί της Παρασκευής.
Από το βράδυ της Παρασκευής έχει διακοπεί πλήρως η κυκλοφορία στην ανατολική εσωτερική Περιφερειακή Οδό λόγω κατεδάφισης της γέφυρας του Αγίου Παύλου.
Απαγορεύεται από τις 11.00 το βράδυ και για 48 ώρες, η κυκλοφορία στις δύο κατευθύνσεις της Ανατολικής Περιφερειακής οδού.
Κάθε μέρα κι ένα τραγούδι χωρίς επικαιρότητα…
Αυτό που βιώνουν όσοι χρειάζονται όχημα για τις μετακινήσεις τους από τότε που ξεκίνησαν οι εργασίες για το Flyover, είναι δύσκολο να περιγραφεί.
Η κοπή των δέντρων μέσα στη νύχτα προκάλεσε εύλογα τις έντονες αντιδράσεις κατοίκων και περιβαλλοντικών οργανώσεων της περιοχής.
Πρόκειται για την αίτηση αναστολής των εργασιών κατασκευής του εναέριου αυτοκινητόδρομου που είχαν καταθέσει τοπικοί σύνδεσμοι και σύλλογοι.
«Τελικά το μόνο που ήταν μελετημένο στο Flyover ήταν οι αποζημιώσεις του κατασκευαστή» τονίζει ο Σωκράτης Φάμελλος.
Η διαταγή έρχεται μετά από προσφυγές του Συνδέσμου Κατοίκων Κωνσταντινοπουλιτών, του Συλλόγου Προστασίας Σεϊχ Σου.