Η μεγάλη και δημοφιλής εταιρεία Zara δηλώνει τώρα, ότι «λυπάται» για την «παρεξήγηση» σχετικά με τη διαφημιστική καμπάνια, η οποία επικρίθηκε για τη χρήση φωτογραφιών, που παρέπεμπαν σε εικόνες όπως είναι οι νεκροί στη Γάζα, τυλιγμένοι με σάβανα.
Η Inditex (ITX.MC), στην οποία ανήκει η Zara, δήλωσε ότι η αλλαγή στο site και την εφαρμογή ήταν μέρος της συνήθους διαδικασίας ανανέωσης περιεχομένου χωρίς να σχολιάσει, αρχικά, τις εκκλήσεις για μποϊκοτάζ και τη σύνδεση με την Παλαιστίνη.
Ωστόσο, δήλωσε ότι η συλλογή «Atelier» σχεδιάστηκε τον Ιούλιο και οι φωτογραφίες τραβήχτηκαν τον Σεπτέμβριο (0 πόλεμος δηλαδή μεταξύ Ισραήλ και Χαμάς δεν είχε καν ξεκινήσει).
Στον λογαριασμό της Zara στο Instagram δεκάδες χιλιάδες σχόλια επέκριναν την εταιρεία, δημοσίευσαν φωτογραφίες, παλαιστινιακές σημαίες, ενώ το «#BoycottZara» έγινε trend σε χρόνο ρεκόρ στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Οι φωτογραφίες, οι οποίες εμφανίστηκαν στην αρχική σελίδα του ηλεκτρονικού καταστήματος της εταιρείας Zara, δεν είναι πλέον διαθέσιμες στο site ή στην εφαρμογή.
Η απάντηση της εταιρείας Zara
Στην ανακοίνωσή της η εταιρεία ρούχων, αναφέρει πως:
Αφού ακούσαμε τα παράπονα για την καμπάνια του Atelier Zara The Jacket, θα θέλαμε να μοιραστούμε τα ακόλουθα με τους πελάτες μας: η καμπάνια, η ιδέα της οποίας ήταν από τον Ιούλιο και η φωτογράφηση έγινε τον Σεπτέμβριο, παρουσιάζει μια σειρά από εικόνες με ημιτελή γλυπτά σε ένα στούντιο και έγινε με μοναδικό σκοπό να προβληθούν οι δημιουργίες μέσα σε ένα καλλιτεχνικό πλαίσιο. Δυστυχώς, κάποιοι πελάτες αισθάνθηκαν προσβεβλημένοι από τις φωτογραφίες, οι οποίες πλέον έχουν αφαιρεθεί, και είδαν σε αυτές κάτι το οποίο απείχε μακράν από τον σκοπό για τον οποίο δημιουργήθηκαν. Τα Zara μετανιώνουν για την παρεξήγηση αυτή και επιβεβαιώνουν τον βαθύτερο σεβασμό τους για τον καθένα.