ΑΘΗΝΑ
21:47
|
27.04.2024
Για μηδενικό σεβασμό προς τα αριστουργήματα του Φειδία κάνει λόγο η υπουργός Πολιτισμού Λίνα Μενδώνη.
Η επίδειξη του σχεδιαστή Ερντέμ Μοράλιογλου ήταν εμπνευσμένη από ερμηνεία της Μαρίας Κάλας στην όπερα Μήδεια το 1953.
Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω

Για μηδενικό σεβασμό προς τα αριστουργήματα του Φειδία κάνει λόγο η υπουργός Πολιτισμού Λίνα Μενδώνη, με αφορμή την είδηση για πραγματοποίηση επίδειξης μόδας στην αίθουσα του Βρετανικού Μουσείου όπου εκτίθενται τα γλυπτά του Παρθενώνα, τονίζοντας ότι είναι η ώρα να επιστρέψουν στην Ελλάδα.

Σύμφωνα με διεθνή μέσα, η επίδειξη αφορούσε την παρουσίαση της συλλογής του σχεδιαστή Ερντέμ Μοράλιογλου για το φθινόπωρο και τον χειμώνα του 2024 και ήταν εμπνευσμένη από ερμηνεία της Μαρίας Κάλας στην όπερα Μήδεια το 1953.

Η υπουργός Πολιτισμού που παλαιότερα είχε αποκαλέσει την επίδειξη μόδας του οίκου Dior στο Καλλιμάρμαρο και τις φωτογραφίσεις στην Ακρόπολη ως διαφήμιση για την χώρα μας, τώρα έδειξε μηδενική ανοχή στο Βρετανικό Μουσείο.

«Με τη διοργάνωση επίδειξης μόδας στις αίθουσες όπου εκτίθενται τα Γλυπτά του Παρθενώνα, το Βρετανικό Μουσείο, για μια ακόμη φορά, αποδεικνύει τον μηδενικό σεβασμό του προς τα αριστουργήματα του Φειδία», αναφέρει χαρακτηριστικά.

Και προσθέτει: «Οι ιθύνοντες του Βρετανικού Μουσείου ευτελίζουν και προσβάλλουν όχι μόνο το μνημείο αλλά και τις οικουμενικές αξίες που αυτό εκπέμπει. Οι συνθήκες έκθεσης και φύλαξης των γλυπτών, στη Duveen Gallery, συνεχώς επιδεινώνονται. Είναι η ώρα τα κλεμμένα και κακοποιημένα γλυπτά αριστουργήματα να αστράψουν στο αττικό φως».

Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω
ΣΥΝΑΦΗ

Μια ταινία γυρισμένη στο διάστημα

Καμπότζη: Είκοσι στρατιώτες σκοτώθηκαν σε έκρηξη σε βάση πυρομαχικών

Οι σοσιαλιστές οπαδοί καλούν τον Ισπανό πρωθυπουργό να παραμείνει στη θέση του

Αρμενία: Συνεχίζονται οι διαμαρτυρίες για την οριοθέτηση των συνόρων με το Αζερμπαϊτζάν

Γραφτείτε συνδρομητές
Ενισχύστε την προσπάθεια του Κοσμοδρομίου με μια συνδρομή από €1/μήνα