Άλλο ένα επικοινωνιακό σόου του Κυριάκου Μητσοτάκη την ώρα που τα νοικοκυριά τρομάζουν μπροστά στις τιμές στα ράφια.
Ο πρωθυπουργός επισκέφθηκε σούπερ μάρκετ στο κέντρο της Αθήνας και με όπλο του τα πρόσθετα μέτρα που ανακοινώθηκαν την περασμένη εβδομάδα ήταν σε θέση να ανακοινώσει την πτώση τιμών σε περίπου 4.000 προϊόντα και παράλληλα πρόσθετες παρεμβάσεις για την περεταίρω συγκράτηση των τιμών.
Η εμφάνιση και τα λεγόμενα του πρωθυπουργού καθιστούν σαφές ότι η κυβέρνηση προσπαθεί να εμφανιστεί ως έχουσα πλήρη εικόνα των δυσκολιών των νοικοκυριών από την ακρίβεια διαθέτοντας το κατάλληλο σχέδιο για την αντιμετώπιση της.
Ο Κυριάκος Μητσοτάκης προσπάθησε να δώσει και μια νότα αισιοδοξίας λέγοντας πως τα χειρότερα για τον πληθωρισμό είναι πίσω μας ενώ παράλληλα ιδιαίτερη αναφορά έκανε για το τραπέζι της σαρακοστής και του Πάσχα, για τα οποία σημείωσε πως η κυβέρνηση ενεργεί ώστε φέτος να είναι φτηνότερα.
Μια χαρούμενη νότα από τη βόλτα στο σούπερ μάρκετ:
«Έπρεπε οι μειώσεις αυτές να έχουν γίνει νωρίτερα;» ρωτήθηκε από τον Γιώργο Παπαδάκη και συμπλήρωσε ότι «μιλάμε για μια δραστική παρέμβαση. Υπήρχε πραγματικός λόγος που αυξήθηκαν οι τιμές γιατί αυξήθηκε τότε το κόστος παραγωγής, το ερώτημα είναι γιατί έμεναν αυξημένες, εκεί κάναμε την παρέμβαση» απάντησε ο πρωθυπουργός.
Απάντηση από Κασσελάκη με κατηγορίες για υποκριτικό σόου
Από την πλευρά του, ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ απάντησε άμεσα στην επικοινωνιακή «έφοδο» του πρωθυπουργού σε σούπερ μάρκετ κάνοντας λόγο για στημένο σόου με 40 κάμερες.
Μεταξύ άλλων ο Στέφανος Κασσελάκης σημείωσε ότι το σόου Μητσοτάκη δεν πείθει τους πολίτες καθώς εκείνοι, σε αντίθεση με τον πρωθυπουργό, μπαίνουν στο σούπερ μάρκετ να ψωνίσουν, κατηγορώντας την κυβέρνηση για εμπαιγμό..
Τέλος, καλώντας τον πρωθυπουργό, «την επόμενη φορά ας ντυθεί κάτι άλλο, γιατί η στολή «πελάτης σουπερμάρκετ» πάλιωσε», παρέθεσε στοιχεία για τις ανατιμήσεις στο κρέας παραμονές Τσικνοπέμπτης.