Ακινητοποιημένα για τους επόμενους τρεις μήνες υπολογίζεται πως θα παραμείνουν τα 110 ηλεκτρικά λεωφορεία του Οργανισμού Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης (ΟΑΣΘ), μιας και ακόμη δεν έχει κατασκευαστεί ο -απαραίτητος για την λειτουργία τους- σταθμός φόρτισης.
Σύμφωνα με την ιστοσελίδα parallaximag.gr, το βασικό πρόβλημα είναι ότι ο σταθμός φόρτισης βρίσκεται ακόμα στα σκαριά, ούτε καν στα «μπετά», δηλαδή ακόμα κατασκευάζεται σε οικόπεδο που έχει ενοικιαστεί γι’ αυτό το σκοπό, δίπλα στο αμαξοστάσιο της Σταυρούπολης.
Σύμφωνα με τον ίδιο τον Οργανισμό, η σύμβαση για την κατασκευή του νέου αμαξοστασίου έχει υπογραφεί στις 19 Φεβρουαρίου και το έργο θα πρέπει να παραδοθεί εντός τριών μηνών.
Όπως αναφέρει η ιστοσελίδα, στην παρούσα φάση οι εργασίες εξελίσσονται για τη θεμελίωση και τις υποδομές του νέου αμαξοστασίου, όπου θα λειτουργεί υποσταθμός της ΔΕΗ, προκειμένου να υπάρχει συνεχής παροχή ηλεκτρικής ενέργειας για την φόρτιση των ηλεκτρικών λεωφορείων.
Η ολοκλήρωση της κατασκευής του νέου αμαξοστασίου και των δικτύων φόρτισης των ηλεκτρικών οχημάτων, εκτιμάται ότι δεν μπορεί να επιτευχθεί πριν από ένα τρίμηνο. Αυτό σημαίνει ότι ενώ τα λεωφορεία, θεωρητικά είναι έτοιμα προς χρήση, θα παραμείνουν παρκαρισμένα κι ανενεργά, στην καλύτερη περίπτωση, μέχρι τα μέσα Μαΐου.