• Tag: Ηλεκτρικά Λεωφορεία •
Τέλος εποχής για τα κίτρινα τρόλεϊ από τον Πειραιά. Από σήμερα Δευτέρα 8/12 αντικαθίστανται από ηλεκτρικά λεωφορεία.
Από το «Λαϊκό» στο αμαξοστάσιο της ΟΣΥ- «900 νέα λεωφορεία το 2025».
Η σύμβαση για την κατασκευή του νέου αμαξοστασίου έχει υπογραφεί στις 19 Φεβρουαρίου και το έργο θα πρέπει να παραδοθεί εντός τριών μηνών.
Η παραγωγή των λεωφορείων θα γίνει στην εταιρεία «Yutong International Holding» στην Κίνα.
Ο συνολικός σχεδιασμός του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών προβλέπει συνολικά την προμήθεια 1.300 νέων λεωφορείων αντιρρυπαντικής τεχνολογίας.