ΑΘΗΝΑ
17:08
|
28.06.2026
Εκτιμάται ότι η διαρροή ξεκίνησε από τον 9ο όροφο και το νερό έφτασε μέχρι και τον 3ο.
Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω

Πανικό προκάλεσε σε ασθενής και προσωπικό η διαρροή καυτού νερού που σημειώθηκε το πρωί της Τετάρτης στο Νοσοκομείο Ευαγγελισμός.

Εκτιμάται ότι η διαρροή ξεκίνησε από τον 9ο όροφο και το νερό έφτασε μέχρι και τον 3ο όροφο, στην σκάλα μπροστά από τις ΜΕΘ. Η διαρροή σταμάτησε και αποκαταστάθηκε μετά από μια ώρα περίπου.

Όπως μεταδίδει το 902.gr, πρόκειται για την πολλοστή φορά που σημειώνεται πρόβλημα τεχνικής φύσης στο νοσοκομείο και αναδεικνύει τα ζητήματα της υποχρηματοδότησης και της υποσυντήρησης των κτιριακών υποδομών του νοσοκομείου, ζητήματα που κατ’ επανάληψη έχει αναδείξει το Σωματείο Εργαζομένων Νοσοκομείου Ευαγγελισμός» (ΣΕΝΕ) με ανακοινώσεις και παρεμβάσεις.

Διαβάστε επίσης:

Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω
ΣΥΝΑΦΗ

Φωτιά σε διώροφο κτίριο στην Καλλιθέα – Άτομο πήδηξε από το μπαλκόνι για να σωθεί

Έντεκα νεκροί σε αεροπορικό δυστύχημα στη βορειοανατολική Γαλλία

Χαλκιδική: Απαγόρευση κυκλοφορίας σε δασικές περιοχές, λόγω υψηλού κινδύνου πυρκαγιάς

Ράλι Ακρόπολις: Νικητής ο Οζιέ

Γραφτείτε συνδρομητές
Ενισχύστε την προσπάθεια του Κοσμοδρομίου με μια συνδρομή από €1/μήνα