ΑΘΗΝΑ
07:45
|
11.10.2024
Σύμφωνα με τον δήμαρχο Αθηναίων, θα πρέπει να υπάρχει μια συνεισφορά από τις τουριστικές επιχειρήσεις, ώστε να διαχέεται ο πλούτος.
Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω

«Όποιοι κερδίζουν από τις υποδομές στην πόλη, θα πρέπει να επιστρέφουν και κάτι στην πόλη», δήλωσε ο δήμαρχος Αθηναίων, Χάρης Δούκας, κατά την διάρκεια της ομιλίας του στο  9o Οικονομικό Φόρουμ των Δελφών, σημειώνοντας πως εξετάζεται το ενδεχόμενο τα ξενοδοχεία της πόλης να δίνουν στον Δήμο ένα ποσοστό από τους αυξημένους τζίρους τους.

«Πρέπει να κρατάμε την πόλη καθαρή, αλλά πλέον για 7 εκατομμύρια κόσμο, καθώς έχει τριπλάσιο τουρισμό. Χρειάζονται νέα εργαλεία, νέοι τρόποι και δομές για να γίνεται αυτό, αλλιώς θα έχουν πρόβλημα οι ίδιοι οι κάτοικοι» ανέφερε ο Χάρης Δούκας, ενώ προσέθεσε πως υπάρχει ήδη τέλος ανθεκτικότητας, το οποίο όμως δεν επιστρέφει στην πόλη.

Όπως τόνισε, υπάρχει το τέλος παρεπιδημούντων, το οποίο ήταν 2% και μειώθηκε στο 0,5% αντί να αυξηθεί.

«Τα έσοδα των ξενοδοχείων το 2023 αυξήθηκαν κατά 23%, άγγιξαν τα 11 δις ευρώ, την ώρα που ο Δήμος ήταν φτωχότερος, θα πρέπει να υπάρχει μια συνεισφορά για να διαχέεται ο πλούτος. Όποιοι κερδίζουν από τις υποδομές στην πόλη, θα πρέπει να επιστρέφουν και κάτι στην πόλη. Οι ανάγκες είναι διαφορετικές στην κάθε πόλη, είναι στην ευχέρεια του κάθε Δήμου να το προσδιορίσει το ποσοστό της επιστροφής αυτής, ακόμα και τα ξενοδοχεία το θέλουν αυτό».

Αναφορικά με τα Πάρκα Τσέπης ο δήμαρχος Αθηναίων τα χαρακτήρισε «ωραίο κόνσεπτ», υποστηρίζοντας όμως πως δεν λύνει το βασικό πρόβλημα που είναι η κλιματική κρίση. «Έχουμε πολύ μεγάλη ρύπανση, έχουμε καταδικαστεί από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή ότι δεν λαμβάνουμε μέτρα», τόνισε.

Σε σχέση με τη λεωφόρο Βασιλίσσης Όλγας και την κυκλοφορία των αυτοκινήτων ανέφερε ότι δεν μπορεί η πόλη να δημιουργήσει εκεί νέο Μεγάλο Περίπατο, ενώ δήλωσε ότι δεν έχει λάβει απάντηση από την Υπουργό Πολιτισμού για την πορεία των ανασκαφών.

Εξάλλου, ο δήμαρχος της Αθήνας δεν συμφωνεί με τα διόδια εντός της πόλης: «Δεν με βρίσκει σύμφωνο. Να διώξουμε τα αμάξια από την Αθήνα, αλλά όχι με τέτοιες διαδικασίες. Μπορούμε να ενισχύσουμε τα μέσα μαζικής μεταφοράς και να κάνουμε πεζοδρομήσεις τα Σαββατοκύριακα».

«Η έξυπνη πόλη δεν είναι σκοπός, είναι το μέσο, ο στόχος δεν είναι η ψηφιοποίηση ούτε η πώληση γκατζετ, ο στόχος είναι μια βιώσιμη, καθαρή και συμπεριληπτική πόλη και να δούμε πως μπορούμε σε αυτή να εντάξουμε τις τεχνολογίες. Όπως να χρησιμοποιήσουμε την τεχνητή νοημοσύνη στην καθαριότητα» κατέληξε.

Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω
ΣΥΝΑΦΗ

Από την κόκκινη (κομμουνιστική) στην πράσινη (ισλαμική) απειλή

Ισραηλινή σφοδρή επίθεση στην κεντρική Βηρυτό με 18 νεκρούς και 92 τραυματίες

Απέρριψε την προσφυγή Δημητριάδη το Πολυμελές Πρωτοδικείο Αθηνών κατά δημοσιογράφων για τις υποκλοπές

Το Ισραήλ απαιτεί…μετακίνηση κυανοκράνων στο Νότιο Λίβανο

Γραφτείτε συνδρομητές
Ενισχύστε την προσπάθεια του Κοσμοδρομίου με μια συνδρομή από €1/μήνα