ΑΘΗΝΑ
12:23
|
26.06.2026
Φωτιά πήρε λεωφορείο του ΟΑΣΘ στην Περιφερειακή Οδό δίχως να μεταφέρει επιβάτες. Στο σημείο έσπευσε η Πυροσβεστική.
Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω

Φωτιά σε αστικό λεωφορείο του ΟΑΣΘ εκδηλώθηκε το πρωί της Τρίτης στη Θεσσαλονίκη.

Όπως αναφέρει το Thestival, το όχημα πήρε φωτιά ενώ βρισκόταν εν κινήσει στην Περιφερειακή Οδό, στο ύψος των Κωνσταντινουπολίτικων στο ρεύμα προς δυτικά.

Στο σημείο έσπευσαν έξι οχήματα με 18 υπαλλήλους της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας. Λόγω του περιστατικού, η Τροχαία διέκοψε την κυκλοφορία στο σημείο και τα οχήματα εκτρέπονται από παρακείμενες οδούς.

Το λεωφορείο δεν είχε επιβάτες, ενώ εκείνη τη στιγμή κατευθυνόταν προς το αμαξοστάσιο. Ο οδηγός είναι καλά στην υγεία του.

Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω
ΣΥΝΑΦΗ

Αποσυνδέονται τα δημοτικά τέλη από το ρεύμα-Απευθείας εισπράξεις από τους δήμους

«Κυριολεκτικά αδιανόητος» ο φετινός καύσωνας στην Ευρώπη πριν από 50 χρόνια

Μουντιάλ-Ισημερινός: Εθνική αργία η 26η Ιουνίου μετά τη νίκη-πρόκριση επί της Γερμανίας

Νίκη για τους ενοικιαστές της Νέας Υόρκης: «Φρένο» στην απληστία των ιδιοκτητών με καθολικό πάγωμα ενοικίων

Γραφτείτε συνδρομητές
Ενισχύστε την προσπάθεια του Κοσμοδρομίου με μια συνδρομή από €1/μήνα