ΑΘΗΝΑ
16:44
|
25.06.2026
Φωτιά πήρε λεωφορείο του ΟΑΣΘ στην Περιφερειακή Οδό δίχως να μεταφέρει επιβάτες. Στο σημείο έσπευσε η Πυροσβεστική.
Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω

Φωτιά σε αστικό λεωφορείο του ΟΑΣΘ εκδηλώθηκε το πρωί της Τρίτης στη Θεσσαλονίκη.

Όπως αναφέρει το Thestival, το όχημα πήρε φωτιά ενώ βρισκόταν εν κινήσει στην Περιφερειακή Οδό, στο ύψος των Κωνσταντινουπολίτικων στο ρεύμα προς δυτικά.

Στο σημείο έσπευσαν έξι οχήματα με 18 υπαλλήλους της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας. Λόγω του περιστατικού, η Τροχαία διέκοψε την κυκλοφορία στο σημείο και τα οχήματα εκτρέπονται από παρακείμενες οδούς.

Το λεωφορείο δεν είχε επιβάτες, ενώ εκείνη τη στιγμή κατευθυνόταν προς το αμαξοστάσιο. Ο οδηγός είναι καλά στην υγεία του.

Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω
ΣΥΝΑΦΗ

Βενεζουέλα: Θηριώδης σεισμός 7,2 και 7,5 Ρίχτερ με εκατοντάδες θύματα και καταστροφές [upd]

Μουντιάλ: Οι ομάδες που προκρίθηκαν στους νοκ άουτ αγώνες στη φάση των 32

Ποιες παραλίες κρίθηκαν ακατάλληλες για κολύμπι στην Αττική από τον ΠΑΚΟΕ

Κένυα: Η αστυνομία διέλυσε διαδήλωση στο Ναϊρόμπι για τα 2 χρόνια από τις διαμαρτυρίες του 2024 (upd)

Γραφτείτε συνδρομητές
Ενισχύστε την προσπάθεια του Κοσμοδρομίου με μια συνδρομή από €1/μήνα