Για προεκλογική προσπάθεια διαχείρισης της αγανάκτησης του λαού της Θεσσαλονίκης, κάνει λόγο η Κομματική Οργάνωση Κεντρικής Μακεδονίας του ΚΚΕ, σχολιάζοντας τις χθεσινές δηλώσεις του πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη πως μέχρι το 2040 οι μελέτη για το μετρό της συμπρωτεύουσας προβλέπει την κατασκευή δύο γραμμών.
«Αποτελεί προεκλογική προσπάθεια διαχείρισης της δικαιολογημένης αγανάκτησης του λαού της Θεσσαλονίκης για το γεγονός ότι το 2024 το δεύτερο μεγαλύτερο αστικό κέντρο της χώρας δεν έχει ούτε ένα ολοκληρωμένο ΜΜΜ», αναφέρει το ΚΚΕ και τονίζει ότι «μόνο ως πρόκληση μπορούν να εκληφθούν οι αναφορές σε έργα με ορίζοντα ολοκλήρωσης το 2040, ενώ σήμερα θα έπρεπε ήδη να λειτουργεί η κεντρική γραμμή του μετρό, η επέκταση προς την Καλαμαριά και να ολοκληρώνεται η επέκταση προς τα δυτικά».
Όσο αφορά στον πολύπαθο Οργανισμό Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης, το ΚΚΕ τονίζει πως οι εργαζόμενοι και η νεολαία της περιοχής, «θα έπρεπε να εξυπηρετούνται από έναν ΟΑΣΘ με εκατοντάδες επιπλέον σύγχρονα λεωφορεία και εκατοντάδες επιπλέον οδηγούς που να καλύπτουν τις στοιχειώδεις ανάγκες. Ιδιαίτερα η κατάσταση του ΟΑΣΘ, η συστηματική του υποβάθμιση, η παράδοση έργου σε ιδιώτες αποτελούν πολιτική επιλογή διαδοχικών κυβερνήσεων με βάση οδηγίες της Ε.Ε. για την απελευθέρωση των μεταφορών».
«Όλη αυτή η πορεία πρέπει να αποτελέσει ένα ακόμα κριτήριο ψήφου μπροστά στις ευρωεκλογές, έτσι ώστε να καταδικαστούν στις κάλπες οι ευρωπαϊκές κατευθύνσεις και η πολιτική των κομμάτων και κυβερνήσεων όλα τα τελευταία τουλάχιστον 15 χρόνια, που οδήγησαν σε αυτό το χάλι», υπογραμμίζει το Κομμουνιστικό Κόμμα Ελλάδας και προσθέτει:
«Καμία εμπιστοσύνη λοιπόν σε όσους πουλάνε κάθε προεκλογική περίοδο υποσχέσεις χωρίς αντίκρισμα και “αναπτυξιακά οράματα” που μεταφράζονται τελικά σε περισσότερη ταλαιπωρία, ακριβοπληρωμένες μεταφορές για τον λαό και συνολικά ένταση της εκμετάλλευσης των πολλών για να κερδίζουν οι λίγοι.
Η ελπίδα βρίσκεται μόνο στον οργανωμένο αγώνα με επίκεντρο τις σύγχρονες ανάγκες μας, στην προοπτική των μεγάλων ριζικών αλλαγών που θα κατοχυρώσουν ως δικαίωμα για όλους τη σύγχρονη, ασφαλή, φθηνή συγκοινωνία και θα επιτρέψουν στα μεγάλα έργα υποδομής να σχεδιάζονται σωστά, να ολοκληρώνονται σύντομα απαλλαγμένα από τους ανταγωνισμούς και το κυνήγι του κέρδους των κατασκευαστικών ομίλων.
Η δικαιολογημένη οργή για τις τραγικές καθυστερήσεις στην ολοκλήρωση του μετρό, την κατάσταση του ΟΑΣΘ, την ταλαιπωρία από την κατασκευή του flyover μπορεί να εκφραστεί δημιουργικά και αγωνιστικά μπροστά στις ευρωεκλογές με ακόμα πιο ισχυρό ΚΚΕ παντού. Και εκεί που λαμβάνονται οι αποφάσεις όπως στο Ευρωκοινοβούλιο, κι εκεί που ανατρέπονται, στους δρόμους του αγώνα».