ΑΘΗΝΑ
11:51
|
22.11.2024
Αδιαφορία, έλλειψη ανθρωπισμού ή γραψαρχιδ@σμός; Διάλεξε αυτό που σου ταιριάζει και κέρδισε πλούσια δώρα.
Σκίτσο: Ιατρίδης 2017
Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω

Εικόνες ντροπής στην Ελλάδα 2.0 (η ειρωνεία σε όλο της το μεγαλείο), που μέσα σε λίγες μόνο ώρες ανήλικα παιδιά έγιναν θύματα τροχαίων ατυχημάτων/δυστυχημάτων. Ωστόσο, η κατάσταση σοβαρεύει επικίνδυνα, στον ανθρώπινο κυρίως τομέα, καθώς τα θύματα των τροχαίων όχι μόνο παρασύρθηκαν και χτυπήθηκαν από τους ασυνείδητους οδηγούς, αλλά το χειρότερο εγκαταλείφθηκαν. Εγκαταλείφθηκαν συνειδητά πάνω στους δρόμους.

(Προ)τελευταίο θύμα που κυριολεκτικά σόκαρε την Ελλάδα, είναι η παράσυρση 17χρονης κοπέλας από Ι.Χ. στη Λεωφόρο Αθηνών στις 5.30 τα ξημερώματα στις 26/6. Το αδιανόητο της υπόθεσης είναι, ότι ο οδηγός όχι μόνο παρέσυρε επί κάποια μέτρα την ανήλικη, αλλά οι περαστικοί οδηγοί περνούσαν από δίπλα της, ανενόχλητοι δίχως να σταματάει κανείς, δίχως να μειώνουν την ταχύτητά τους. Αντίθετα, έτρεχαν με ιλιγγιώδη ταχύτητα δίπλα από το κορμί της 17χρονης κοπέλας.

Πολλά δημοσιεύματα γράφουν, ότι η αδιαφορία των περαστικών οδηγών κράτησε 10 λεπτά, άλλα γράφουν ότι κράτησε 30 λεπτά. Παίζει τελικά ρόλο πόση ώρα κράτησε η αδιαφορία, η απανθρωπιά που μας κατακλύζει; Σίγουρα παίζει σημαντικό ρόλο, αν όχι το βασικό για τον χαρακτήρα των Νεοελλήνων.

Δεν την έβλεπε κανένας οδηγός επί 10 ή 30 λεπτά; Δύσκολα πιστευτό τέτοιο σενάριο…

Το τρομερό δε είναι, ότι ελάχιστες ώρες αργότερα και λίγα χιλιόμετρα μακριά από την Αθήνα, συγκεκριμένα στην Εύβοια, η τραγωδία παίχτηκε ξανά από την αρχή. Κι αν η 17χρονη «στάθηκε τυχερή» (σε πολλά εισαγωγικά), καθώς αν και νοσηλεύεται ζει, ο 16χρονος από την Εύβοια δεν τα κατάφερε. Το φορτηγό τον χτύπησε, τον σκότωσε και τελικά (δεν θα το πιστέψετε) τον εγκατέλειψε. Το γκάζι πατήθηκε για ακόμα μια φορά από τον «δολοφόνο» και ένα αιμόφυρτο παιδί έχανε τη ζωή του πάνω στο οδόστρωμα, μόνο του.

Αυτό που σοκάρει ακόμα πιο πολύ; Σύμφωνα με στοιχεία του 2021, 624 άνθρωποι σκοτώθηκαν και 610 τραυματίστηκαν σοβαρά σε τροχαία δυστυχήματα στην Ελλάδα. Η Ελλάδα είναι η 6η από τις 27 χώρες της Ε.Ε. όσον αφορά τις υψηλότερο αριθμό θανάτων ανά εκατομμύριο κατοίκων. Σε σύγκριση με τον μέσο όρο της Ε.Ε., η κατανομή των θανάτων σε Ελλάδα παρουσιάζει υψηλό ποσοστό μηχανοκίνητων δίκυκλων θανάτων και θανάτων που συνέβησαν στους δρόμους.

Και ας έρθουμε στο κοντινότερο παρελθόν και στο 2023, που σύμφωνα με στοιχεία που δημοσίευσε η Τροχαία στη χώρα μας τους πρώτους δέκα μήνες του έτους σημειώθηκαν 492 τροχαία με 518 νεκρούς.

Σύμφωνα με τα στοιχεία της αστυνομίας, οι κυριότερες αιτίες πρόκλησης των τροχαίων δυστυχημάτων ατυχημάτων, όπως προέκυψε από τις έρευνες, ήταν:

-Η υπερβολική ταχύτητα
-Η κίνηση στο αντίθετο ρεύμα κυκλοφορίας
-Η παραβίαση της προτεραιότητας
-Η οδήγηση υπό την επήρεια αλκοόλ
-Η παραβίαση του κόκκινου σηματοδότη

Δυστυχώς, τροχαία ατυχήματα και δυστυχήματα πάντα θα συμβαίνουν, αυτό είναι δεδομένο. Το βασικό θέμα, που πρέπει να απασχολεί την κοινωνία είναι (εκτός από τη σωστή οδήγηση προφανώς) η αδιαφορία, η έλλειψη ανθρωπισμού και στην τελική ο γραψαρχιδ@σμός που μας έχει κυριεύσει, ειδικά τα τελευταία χρόνια.

«Αφού δεν συμβαίνει σε μένα, δεν με νοιάζει, δεν ασχολούμαι», «Άσε τώρα που να μπλέκομαι», εκφράσεις γνώριμες τα τελευταία χρόνια (βλέπε γυναικοκτονίες). Εκφράσεις αποτυπωμένες στον καθρέφτη μας, που πλέον δεν μας μοιάζουν, δεν μας είναι γνώριμες, αλλά είμαστε εμείς οι ίδιοι.

Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω

Εξέλιξη…

Το σχόλιο από τη σελίδα «Κωστάκης Σκίτσα» για τη χρήση πυραύλων μεγάλου βεληνεκούς κατά της Ρωσίας.
ΣΥΝΑΦΗ

Το BDS Greece καλεί την Ελλάδα να μην αγοράσει το Iron Dome από το Ισραήλ

Στον Εισαγγελέα ο συλληφθείς για τη «γιάφκα» στο Παγκράτι

Εκδήλωση στο Αγρίνιο: Ο φασιστικός κίνδυνος και οι αναγκαίες αντιστάσεις

Εκλογές στον ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ: Οδηγίες για τις κάλπες της 24ης Νοεμβρίου

Γραφτείτε συνδρομητές
Ενισχύστε την προσπάθεια του Κοσμοδρομίου με μια συνδρομή από €1/μήνα