ΑΘΗΝΑ
22:57
|
26.06.2026
Η ποινή του κατηγορουμένου είναι μετατρέψιμη προς δέκα ευρώ ημερησίως.
Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω

Ένοχο έκρινε το Μονομελές Αυτόφωρο τον δημοσιογράφο της ΕΡΤ, για το αδίκημα  της ενδοοικογενειακής απειλής κατά συρροή, καταδικάζοντας τον σε ποινή φυλάκισης 12 μηνών.

Σημειώνεται πως η ποινή του κατηγορουμένου είναι μετατρέψιμη προς δέκα ευρώ ημερησίως, δηλαδή, 3.600 ευρώ συνολικά.

Παράλληλα, στον κατηγορούμενο επιβλήθηκαν οι περιοριστικοί όροι της μη προσέγγισης και επικοινωνίας με οποιαδήποτε τρόπο (φυσικά, τηλεφωνικά, ηλεκτρονικά) με την παθούσα, μέχρι την αμετάκλητη εκδίκαση της υπόθεσης.

Υπενθυμίζεται ότι η σύντροφος του δημοσιογράφου τον κατήγγειλε για σωματική βία, ενώ ο Εισαγγελέας διέταξε έρευνα για αντίστοιχη συμπεριφορά κατά της πρώην συντρόφου του.

Διαβάστε επίσης:

Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω
ΣΥΝΑΦΗ

Είμαι ένοχος, είπε ο Τζον Μπόλτον στους δικαστές

Αναβλήθηκε η «Παρέλαση Περηφάνειας» από την αστυνομία στο Παρίσι

Αναφορές για διαδηλώσεις κατά της Χαμάς στη Γάζα

Κλειστές για το κοινό περιοχές του Δήμου Αριστοτέλη στη Χαλκιδική

Γραφτείτε συνδρομητές
Ενισχύστε την προσπάθεια του Κοσμοδρομίου με μια συνδρομή από €1/μήνα