ΑΘΗΝΑ
17:31
|
26.06.2026
Οι υψηλές θερμοκρασίες τροποποιούν και το πρόγραμμα αποκομιδής απορριμμάτων σε επτά δημοτικές κοινότητες της Αθήνας.
Δήμος Αθηναίων: Διαχείριση Απορριμμάτων λόγω υψηλών θερμοκρασιών
Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω

Καθώς συνεχίζονται οι υψηλές θερμοκρασίες στην πόλη και για λόγους υγιεινής και ασφάλειας, ο Δήμος Αθηναίων ζητεί από τους πολίτες και τις επιχειρήσεις να μη βγάζουν τα απορρίμματά τους στους κάδους μεταξύ των ωρών 11 π.μ. και 5 μ.μ..

Βάσει εγκυκλίων κρίνεται αναγκαία η τροποποίηση των προγραμμάτων αποκομιδής απορριμμάτων και στις επτά (7) Δημοτικές Κοινότητες. «Η συνεργασία όλων είναι απαραίτητη για την αποφυγή δυσλειτουργιών στην πόλη».

Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω
ΣΥΝΑΦΗ

Να γιατί έσκασαν σήμερα 3.000 υπάλληλοι στην έδρα της Ε.Ε. στις Βρυξέλλες…

Χαμηλές ταχύτητες στον Κηφισό- Φωτιά σε διάζωμα

Πάπας Λέων ΙΔ: Ο Θεός δεν ευλογεί ποτέ τον πόλεμο…

Βενεζουέλα: Βιβλική καταστροφή με εκατοντάδες νεκρούς και ισοπεδωμένες πόλεις (upd)

Γραφτείτε συνδρομητές
Ενισχύστε την προσπάθεια του Κοσμοδρομίου με μια συνδρομή από €1/μήνα