ΑΘΗΝΑ
06:36
|
26.06.2026
Ο Δήμος Αθηναίνων εμπλούτισε το στόλο του με 12 ηλεκτρικά αυτοκινητάκια Citroen Ami.
Ο Χάρης Δούκας στο τιμόνι ηλεκτρικού αυτοκινήτου
Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω

Τον εκσυγχρονισμό του στόλου οχημάτων τού εμπλούτισε ο Δήμος Αθηναίων αποκτώντας 12 νέα μικρά ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα Citroen Ami, τα οποία παρέλαβε και θα βρίσκονται σύντομα στους δρόμους της πόλης μειώνοντας τους ρύπους που απελευθερώνουν στην ατμόσφαιρα τα οχήματα με κινητήρες καύσης.

Τα 12 ηλεκτρικά αυτοκινητάκια είναι δωρεά εταιρίας του ομίλου Συγγελίδη.

Κατά την παράδοσή τους στο Σεράφειο Κολυμβητήριο του Δήμου Αθηναιών, ο Δήμαρχος, Χάρης Δούκας ανέφερε:

«Στον Δήμο Αθηναίων, εκσυγχρονίζουμε τον δημοτικό στόλο οχημάτων με 12 αυτοκίνητα πόλης, 100% ηλεκτρικά, μηδενικού θορύβου και μηδενικών ρύπων. Είμαστε ιδιαίτερα ενθουσιασμένοι γιατί κάνουμε πράξη τη βιώσιμη κινητικότητα και μικροκινητικότητα, και είμαστε βέβαιοι ότι τέτοιες πρωτοβουλίες θα συνεχιστούν και στο μέλλον».

Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω
ΣΥΝΑΦΗ

Ιρανικά πυρά στο πλοίο Ever Lovely που προσπάθησε να περάσει δίχως συνεννόηση

Βενεζουέλα: Θηριώδης σεισμός 7,5 Ρίχτερ με εκατοντάδες θύματα και 30.000 αγνοούμενους [upd]

Στην εισαγγελία του Αρείου Πάγου προσφεύγει ο Δημήτρης Αβραμόπουλος

Επτά πρώτα μέτρα από το υπουργείο Ανάπτυξης κατά του λαγοκέφαλου

Γραφτείτε συνδρομητές
Ενισχύστε την προσπάθεια του Κοσμοδρομίου με μια συνδρομή από €1/μήνα