ΑΘΗΝΑ
20:19
|
24.06.2026
Ο 15χρονος έκανε χρήση του κινητού του και βιντεοσκόπησε τον γυμνασιάρχη χωρίς την άδειά του. Η Αστυνομία συνέλαβε και τη μητέρα του μαθητή.
Σύλληψη 15χρονου που βιντεοσκοπούσε καθηγητή στην προσπάθεια κατάληψης του σχολείου
Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω

Μαθητής 15 ετών συνελήφθη από την Αστυνομία στο Αγρίνιο με τις κατηγορίες της απειλής, παραβίασης προσωπικών δεδομένων και διατάραξης ομαλής λειτουργίας σχολικής μονάδας.

Σύμφωνα με πληροφορίες ο 15χρονος μαζί με άλλα παιδιά επιχείρησαν να κάνουν κατάληψη σε σχολικό συγκρότημα της πόλης. Στο σημείο έσπευσε ο γυμνασιάρχης, ο οποίος προσπάθησε να αποτρέψει τα παιδιά από να κάνουν κατάληψη, όπως αναφέρει ρεπορτάζ της ΕΡΤ. Τότε ο 15χρονος έκανε χρήση του κινητού τηλεφώνου του και βιντεοσκόπησε τον καθηγητή, χωρίς ο ίδιος να το επιθυμεί.

Η αστυνομία συνέλαβε τον μαθητή, όπως και τη μητέρα του με την κατηγορία της παραμέλησης ανηλίκου.

Διαβάστε επίσης:

Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω
ΣΥΝΑΦΗ

Περιμένουν τα αποτελέσματα νεκροψίας-νεκροτομής για την αιτία θανάτου της 36χρονης λεχώνας-γιατρού

Στον κλοιό καύσωνα από τις 26/6 και η Δανία

Έρευνα για τον ξαφνικό θάνατο 23χρονης στα Κουφονήσια

Γάζα: Προειδοποίηση για «σιωπηλό λιμό» λόγω μείωσης των παραδόσεων βοήθειας

Γραφτείτε συνδρομητές
Ενισχύστε την προσπάθεια του Κοσμοδρομίου με μια συνδρομή από €1/μήνα