Πανεκπαιδευτικό συλλαλητήριο πραγματοποιήθηκε το απόγευμα (20/9) στο κέντρο της Αθήνας με εκατοντάδες πολίτες και εκπαιδευτικούς να εκφράζουν την αντίθεση τους στην κυβερνητική πολιτική που καταργεί χιλιάδες τμήματα στα σχολεία.
Εκπαιδευτικοί και πολίτες που κατέβηκαν μαζί στους δρόμους επανέλαβαν το αίτημα τους για πρoσλήψεις μόνιμου προσωπικού, ενώ εξέφρασαν την έντονη δυσαρέσκεια τους για την ισχυρή παρουσία αστυνομικών δυνάμεων.
Μετά την πορεία που πραγματοποίησαν σε Σύνταγμα έως Προπύλαια οι εκπαιδευτικοί εκδήλωσαν την αποφασιστικότητα τους να συνεχίσουν τον αγώνα τους, κάτι που σημαίνει ότι σύντομα θα τους δούμε ξανά να διαδηλώνουν στους δρόμους.
