ΑΘΗΝΑ
17:38
|
26.06.2026
Δεμένο στο λιμάνι στου Πειραιά έμεινε πλοίο το απόγευμα της Τετάρτης, 25 Σεπτεμβρίου, λόγω μηχανικής βλάβης.
Λιμάνι Πειραιά
Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω

Δεμένο στο λιμάνι στου Πειραιά έμεινε πλοίο το απόγευμα της Τετάρτης, 25 Σεπτεμβρίου, λόγω μηχανικής βλάβης.

Συγκεκριμένα, πρόκειται για καταμαραν Magic 1 σημαίας Κύπρου, που θα εκτελούσε δρομολόγιο από Πειραιά προς Ύδρα.

Στο καταραμάν βρίσκονταν 40 επιβάτες, οι οποίοι θα προωθηθούν στον προορισμό τους με μέριμνα της εταιρείας.

Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω
ΣΥΝΑΦΗ

Να γιατί έσκασαν σήμερα 3.000 υπάλληλοι στην έδρα της Ε.Ε. στις Βρυξέλλες…

Χαμηλές ταχύτητες στον Κηφισό- Φωτιά σε διάζωμα

Πάπας Λέων ΙΔ: Ο Θεός δεν ευλογεί ποτέ τον πόλεμο…

Βενεζουέλα: Βιβλική καταστροφή με εκατοντάδες νεκρούς και ισοπεδωμένες πόλεις (upd)

Γραφτείτε συνδρομητές
Ενισχύστε την προσπάθεια του Κοσμοδρομίου με μια συνδρομή από €1/μήνα