ΑΘΗΝΑ
01:45
|
26.06.2026
Πρόκειται για παραπλανητική ανάρτηση, με στόχο την εξαπάτηση και την υφαρπαγή χρημάτων από το επιβατικό κοινό, αναφέρεται στην κοινή ανακοίνωση ΟΑΣΘ και Δήμου Θεσσαλονίκης.
Απάτη η νέα ανάρτηση για δήθεν δωρεάν κάρτες αστικών συγκοινωνιών του ΟΑΣΘ
Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω

Για αγγελία-απάτη που κυκλοφορεί στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για δήθεν προσφορά δωρεάν καρτών αστικών συγκοινωνιών του ΟΑΣΘ στο επιβατικό κοινό ενημερώνουν, με κοινό ανακοίνωσή τους, ο δήμος Θεσσαλονίκης και ο Οργανισμός.

Πρόκειται για παραπλανητική ανάρτηση, με στόχο την εξαπάτηση και την υφαρπαγή χρημάτων από το επιβατικό κοινό, αναφέρεται χαρακτηριστικά στην κοινή ανακοίνωση.

Τονίζεται πως τόσο ο δήμος Θεσσαλονίκης όσο και ο ΟΑΣΘ δεν έχουν καμία σχέση με την επίμαχη ανάρτηση κι εφίσταται η προσοχή των πολιτών  να μην ακολουθήσουν τον σύνδεσμο που συνοδεύει την παραπλανητική ανάρτηση.

Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω
ΣΥΝΑΦΗ

Βενεζουέλα: Θηριώδης σεισμός 7,5 Ρίχτερ με εκατοντάδες θύματα και 30.000 αγνοούμενους [upd]

Στην εισαγγελία του Αρείου Πάγου προσφεύγει ο Δημήτρης Αβραμόπουλος

Κανταδόροι γεμίζουν τους δρόμους της Πλάκας το βράδυ της 26ης Ιουνίου

Επτά πρώτα μέτρα από το υπουργείο Ανάπτυξης κατά του λαγοκέφαλου

Γραφτείτε συνδρομητές
Ενισχύστε την προσπάθεια του Κοσμοδρομίου με μια συνδρομή από €1/μήνα