ΑΘΗΝΑ
04:40
|
25.06.2026
Πρόκειται για παραπλανητική ανάρτηση, με στόχο την εξαπάτηση και την υφαρπαγή χρημάτων από το επιβατικό κοινό, αναφέρεται στην κοινή ανακοίνωση ΟΑΣΘ και Δήμου Θεσσαλονίκης.
Απάτη η νέα ανάρτηση για δήθεν δωρεάν κάρτες αστικών συγκοινωνιών του ΟΑΣΘ
Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω

Για αγγελία-απάτη που κυκλοφορεί στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για δήθεν προσφορά δωρεάν καρτών αστικών συγκοινωνιών του ΟΑΣΘ στο επιβατικό κοινό ενημερώνουν, με κοινό ανακοίνωσή τους, ο δήμος Θεσσαλονίκης και ο Οργανισμός.

Πρόκειται για παραπλανητική ανάρτηση, με στόχο την εξαπάτηση και την υφαρπαγή χρημάτων από το επιβατικό κοινό, αναφέρεται χαρακτηριστικά στην κοινή ανακοίνωση.

Τονίζεται πως τόσο ο δήμος Θεσσαλονίκης όσο και ο ΟΑΣΘ δεν έχουν καμία σχέση με την επίμαχη ανάρτηση κι εφίσταται η προσοχή των πολιτών  να μην ακολουθήσουν τον σύνδεσμο που συνοδεύει την παραπλανητική ανάρτηση.

Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω
ΣΥΝΑΦΗ

Σε ύφεση η φωτιά στο παλιό ξενοδοχείο ΠΑΛΛΑΣ στο Λουτράκι

Αναζητούν τον 17χρονο Κωνσταντίνο Δ. που εξαφανίστηκε στη Νίκαια

Νεκρά εκατοντάδες χιλιάδες πτηνά στη Γαλλία λόγω καύσωνα

Τερματίζεται η απεργία πείνας του Αριστοτέλη Χαντζή και της Suzon Doppagnea για τα προσφυγικά της λεωφόρου Αλεξάνδρας

Γραφτείτε συνδρομητές
Ενισχύστε την προσπάθεια του Κοσμοδρομίου με μια συνδρομή από €1/μήνα