Όντας στο στόχαστρο διαμαρτυριών και εκστρατειών μποϊκοτάζ σε όλον τον κόσμο για την υποστήριξη που προσφέρει στο Ισραήλ, η Starbucs, η γνωστή παγκόσμια αλυσίδα καφέ ανακοίνωσε πως οι παγκόσμιες πωλήσεις της μειώθηκαν κατά 7% την περίοδο Ιουλίου-Σεπτεμβρίου συνεχίζοντας ένα σερί οικονομικών απωλειών που κρατά από την αρχή του χρόνου.
Οι παγκόσμιες πωλήσεις από τα καταστήματα της εταιρείας μειώθηκαν κατά 72% με τους αναλυτές να συσχετίζουν αναπόφευκτα την οικονομική αιμορραγία της εταιρείας με τις σχέσεις της με το Ισραήλ, καθώς ειδικά στη Μέση Ανατολή η μείωση των πωλήσεων είναι δραματική.
Σύμφωνα με τις τελευταίες ανακοινώσεις τα κέρδη της γνωστής πολυεθνικής ανά μετοχή μειώθηκαν κατά 25% σε σύγκριση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο, στα 80 σεντς, ενώ τα ενοποιημένα καθαρά της έσοδα μειώθηκαν κατά 3% στα 9,1 δισεκατομμύρια δολάρια.
Ο νέος διευθύνων σύμβουλος της εταιρίες Μπράιαν Νίκολ, δήλωσε ότι η Starbucks χρειάζεται μια «θεμελιώδη αλλαγή», καθώς ανέστειλε την ετήσια πρόβλεψή της για το επόμενο οικονομικό έτος. «Η χαμηλότερη από την αναμενόμενη απόδοση για ολόκληρο το οικονομικό έτος ήταν αποτέλεσμα της έντονης μείωσης της κυκλοφορίας, συμπεριλαμβανομένου ενός δύσκολου καταναλωτικού περιβάλλοντος, καθώς και του μακροοικονομικού και ανταγωνιστικού περιβάλλοντος στην Κίνα που πιέζει περαιτέρω», ανέφερε ένα δελτίο τύπου των Starbucks.