ΑΘΗΝΑ
05:11
|
27.06.2026
Ξέσπασε η Μαρία Καρυστιανού, μετά την αποκάλυψη, του ηχητικού που αποτυπώνει τα τελευταία δραματικά λεπτά των θυμάτων του εγκλήματος στα Τέμπη.
Η παραποίηση στοιχείων είναι κακούργημα, τονίζει η κ. Καρυστιανού
Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω

Ξέσπασε η Μαρία Καρυστιανού, μετά την αποκάλυψη, από την εφημερίδα Documento, του ηχητικού της κλήσης στο 112 που αποτυπώνει τα τελευταία δραματικά λεπτά των θυμάτων του εγκλήματος στα Τέμπη, επιβεβαιώνοντας ότι ο θάνατός τους δεν ήταν ακαριαίος.

«Η αρμόδια υπηρεσία στην απομαγνητοφώνηση “αφαίρεσε» οτιδήποτε σημαντικό άλλο ακούγονταν εκτός από τις κραυγές, αφήνοντας στην δικογραφία ΠΑΡΑΠΟΙΗΜΕΝΑ τα επίσημα κείμενα των ηχητικών», τονίζει η κ. Καρυστιανού, κάνοντας λόγο για «κακούργημα» και «τυφλή δικαιοσύνη που δεν είδε τίποτα από όλα όσα βγαίνουν στο φως και επιβεβαιώνουν το έγκλημα της απόλυτης συγκάλυψης»

«Φοβούνται  την οργή της κοινωνίας που θα βγει στους δρόμους όταν καταλάβει ότι για το κράτος και τα ένοχα μυστικά του δεν έχει καμία αξία η ζωή μας», τονίζει η κ. Καρυστιανού, προσθέτοντας ότι σε αντίθεση με άλλες υποθέσεις, όπως το Μάτι, οι υποκλοπές, η Siemens «Αυτή την φορά οι υπεύθυνοι θα τιμωρηθούν».

Η ανάρτηση της Μαρίας Καρυστιανού:

Επέζησες της σύγκρουσης και εγκλωβισμένη περίμενες μαρτυρικά να πεθάνεις ….

Να πεθάνεις όχι από τη σύγκρουση όπως βολεύονται οι υψηλά ιστάμενοι ένοχοι να λένε….

Εκρήξεις, αναφλέξεις και φωτιά σας στέρησαν το οξυγόνο και σας έκαψαν ΖΩΝΤΑΝΟΥΣ!

Για αυτό και σας βρήκαμε όχι χτυπημένους, αλλά απανθρακωμένους.

Και το Κράτος που σας ΜΕΤΕΦΕΡΕ στο τρένο του θανάτου, την δικαίωση της ψυχής σας, την ΑΝΕΘΕΣΕ στη Δικαιοσύνη…..

Στη τυφλή Δικαιοσύνη που δεν «είδε» τίποτα από όλα όσα βγαίνουν στο φως και επιβεβαιώνουν το έγκλημα της απόλυτης συγκάλυψης

Ο Ανακριτής τα έχει όλα στα χέρια του αλλά επίμονα ΑΝΤΙΣΤΕΚΕΤΑΙ στο καθήκον του να διατάξει έρευνα και διώξεις.

Τι είναι αυτό που τον φοβίζει να ερευνήσει;

Δεν είναι όμως μόνο ο Ανακριτής. Και το 112 άκουσε…

Αλλά η αρμόδια υπηρεσία στην απομαγνητοφώνηση «ΑΦΑΙΡΕΣΕ» οτιδήποτε σημαντικό άλλο ακούγονταν εκτός από τις κραυγές, αφήνοντας στην δικογραφία ΠΑΡΑΠΟΙΗΜΕΝΑ τα επίσημα κείμενα των ηχητικών.

Η παραποίηση στοιχείων είναι ΚΑΚΟΥΡΓΗΜΑ.

Γιατί o ανακριτής δεν άσκησε ούτε για αυτό δίωξη; Υπάρχει άλλος λόγος εκτός του ΔΟΛΟΥ, για να παραποιήσεις στοιχεία;

Ο ανακριτής ούτε κατηγόρησε κανέναν, ούτε διέταξε έρευνα, αλλά ούτε ενημέρωσε τους συγγενείς για δυο πολύ σημαντικά στοιχεία.

1. Οι ιατροδικαστές που έλεγαν σε όλους μας ότι τα παιδιά μας πέθαναν ακαριαία, όταν μηνύθηκαν αποκάλυψαν ότι 30 άτομα κάηκαν ζωντανά…

2. Η ταχύτητα ανάφλεξης και μετάδοσης της καύσης, η πυρκαγιά και η θερμοκρασία που αναπτύχθηκε, μπορούσε να γίνει ΜΟΝΟ από καύση χημικών (υδρογονανθράκων), σύμφωνα με τις τεχνικές μελέτες κορυφαίων επιστημόνων, άρα έπρεπε να είχε ήδη ξεκινήσει άμεσα ερεύνα για αυτό…

Έπρεπε οι τεχνικοί σύμβουλοι και οι δικηγόροι των γονέων να αποκαλύψουν την αλήθεια, την οποία η δικαιοσύνη δεν αναζήτησε ΠΟΤΕ;

ΓΙΑΤΙ ΕΚΟΨΑΝ ΤΟΥΣ ΔΙΑΛΟΓΟΥΣ ΠΟΥ ΔΙΑΒΑΖΟΥΜΕ ΣΗΜΕΡΑ ΟΛΟΚΛΗΡΟΥΣ ΣΤΗΝ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ;;

ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΗΘΕΛΑΝ ΝΑ ΑΠΟΚΑΛΥΦΘΕΙ ΟΤΙ ΥΠΗΡΧΑΝ ΖΩΝΤΑΝΟΙ ΠΟΥ ΠΕΘΑΝΑΝ ΛΟΓΩ ΤΩΝ ΕΚΡΗΞΕΩΝ ΚΑΙ ΤΗΣ ΦΩΤΙΑΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΛΟΓΩ ΤΗΣ ΣΥΓΚΡΟΥΣΗΣ;

ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΔΥΝΑΤΟΙ ΚΑΙ ΑΠΑΓΟΡΕΥΟΥΝ ΤΗΝ ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΚΡΗΞΕΙΣ ΚΑΙ ΤΗ ΦΩΤΙΑ ΠΟΥ ΕΚΑΨΑΝ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΠΟΣΟ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΜΥΣΤΙΚΑ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΚΡΥΨΟΥΝ?

ΓΙΑΤΙ ΠΟΛΕΜΟΥΝ ΤΗ ΔΗΜΟΣΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥΣ?

Η απάντηση ΞΕΚΑΘΑΡΗ:

ΦΟΒΟΥΝΤΑΙ την οργή της κοινωνίας που θα βγει στους δρόμους όταν καταλάβει ότι για το κράτος και τα ένοχα μυστικά του δεν έχει καμία αξία η ζωή μας!

Για αυτό και τους βολεύει να λένε: να ξεκινήσει η δίκη, να τελειώνουμε. Είναι σίγουροι για το ευνοϊκό για αυτούς αποτέλεσμα της δίκης.

Κάποιοι ίσως να είναι εντάξει με αυτό.

Εμείς ΟΧΙ.

Οι ψυχές των νεκρών δεν θα επιτρέψουν το ΤΕΛΟΣ μιας φτωχής ανάκρισης που δεν θα έχει επιτελέσει το καθήκον της και την ΕΝΑΡΞΗ μιας δίκης παρωδίας, που δεν θα περιλάβει όλους τους ενόχους και θα δώσει περιθώρια αμφιβολιών…

Η αλήθεια είναι ότι γνωρίζαμε ότι τα Τέμπη δεν θα είχαν καλύτερη μοίρα από τις άλλες υποθέσεις με κρατική ευθύνη, Μάτι, Υποκλοπές, Siemens, Novartis…

Γι’αυτό οργανωθήκαμε νωρίς.

Και γνωρίζουμε με βεβαιότητα ότι για πρώτη φορά τα πράγματα θα πάνε προς το φως. Προς την αλήθεια.

Αυτή την φορά οι υπεύθυνοι θα τιμωρηθούν! ΟΛΟΙ!

Και δεν το λέμε απλώς.

ΤΟ ΕΝΝΟΟΥΜΕ.
ΤΟ ΥΠΟΣΧΕΘΗΚΑΜΕ.
ΚΑΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΠΡΑΞΗ.
ΜΕΧΡΙ ΤΕΛΟΥΣ!

Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω
ΣΥΝΑΦΗ

Είμαι ένοχος, είπε ο Τζον Μπόλτον στους δικαστές

Αναβλήθηκε η «Παρέλαση Περηφάνειας» από την αστυνομία στο Παρίσι

Αναφορές για διαδηλώσεις κατά της Χαμάς στη Γάζα

Κλειστές για το κοινό περιοχές του Δήμου Αριστοτέλη στη Χαλκιδική

Γραφτείτε συνδρομητές
Ενισχύστε την προσπάθεια του Κοσμοδρομίου με μια συνδρομή από €1/μήνα