Υπό διάλυση η Κοινοβουλευτική Ομάδα του ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτική Συμμαχία εν μέσω συνεδρίου και της κίνησης Κασσελάκη για νέο κόμμα. Μετά την παραίτηση του Θάνου Μωραΐτη, την παραίτησή της από τα καθήκοντα της γραμματέως της Κοινοβουλευτικής Ομάδας του ΣΥΡΙΖΑ ανακοίνωσε, όπως είχε προαναγγείλει η Θεοδώρα Τζάκρη. Τα δύο στελέχη παραιτήθηκαν με επιστολή τους στον Νίκο Παππά.
Παραίτηση Μωραΐτη από τη θέση του διευθυντή της ΚΟ του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ
Την παραίτησή του από τη θέση του διευθυντή της Κοινοβουλευτικής Ομάδας του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ ανακοίνωσε ο Θάνος Μωραΐτης με επιστολή του στον πρόεδρο της ΚΟ του κόμματος, Νίκο Παππά.
Στην επιστολή του, ο κ. Μωραΐτης εξέφρασε μεταξύ άλλων «την αντίθεσή του σε επιλογές και συμπεριφορές που έχουν τραυματίσει ανεπανόρθωτα την ενότητα και τις αξίες του προοδευτικού κινήματος» και τόνισε ότι «δεν μπορεί να συνεχίσει να ασκεί καθήκοντα από θέση ευθύνης, συνεργαζόμενος με ανθρώπους που παραβλέπουν την πολυτιμότερη κληρονομιά του προοδευτικού χώρου: τη συλλογικότητα και τον σεβασμό στη Δημοκρατία».
Το επόμενο βήμα της Τζάκρη
Η Θεοδώρα Τζάκρη νωρίτερα είχε προαναγγείλει την παραίτησή της, ξεκαθαρίζοντας πως θα ενσωματωθεί στο κίνημα Κασσελάκη όταν αυτό εξελιχθεί σε κόμμα.
Αναλυτικά η επιστολής στον Νίκο Παππά:
Κύριε Πρόεδρε της Κοινοβουλευτικής Ομάδας του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ
Με την παρούσα επιστολή μου σας ανακοινώνω την παραίτησή μου από τα καθήκοντα της Γραμματέως της Κοινοβουλευτικής Ομάδας του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ καθώς το βαρύτατο τραύμα που προκάλεσαν οι πράξεις και οι μεθοδεύσεις των αρμοδίων οργάνων του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ, πριν και κατά την διάρκεια του συνεδρίου του κόμματος, κλόνισαν δομικά την εμπιστοσύνη μου στην βασική αρχή της συλλογικής λειτουργίας του νομιμοποιημένου από τον λαό ανώτατου οργάνου, δηλαδή της Κοινοβουλευτικής Ομάδας που εκπροσωπεί θεσμικά το κόμμα μας στο Κοινοβούλιο.
Εκ των καθηκόντων σας παρακαλώ να ενημερώσετε άμεσα το σύνολο των μελών της Κοινοβουλευτικής Ομάδας του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ για την αμετάκλητη απόφασή μου.
Θεοδώρα Τζάκρη
Βουλευτής Πέλλας ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ
