Ρώσοι και Ουκρανοί ενορίτες της Μονής Αγίου Γεωργίου του Πατριαρχείου της Μόσχας στο Γκέτσεντορφ, κοντά στο Βερολίνο, δεν μαλώνουν μεταξύ τους και προσεύχονται μαζί για την ειρήνη, δήλωσε στο RIA Novosti ο ηγούμενος Δανιήλ (Irbits), ηγούμενος της Μονής.
«Ο αριθμός των ενοριτών στο μοναστήρι μας έχει διπλασιαστεί, περισσότεροι από τους μισούς είναι ορθόδοξοι πρόσφυγες από την Ουκρανία. Δεν έχουμε συγκρούσεις. Όλοι οι ενορίτες του μοναστηριού είναι ένα σύνολο, μια μεγάλη οικογένεια, ανεξάρτητα από την εθνικότητά τους. Δεν θέτουμε πολιτικά ζητήματα, απλώς προσευχόμαστε για την ειρήνη και για την παγκόσμια ειρήνη», δήλωσε ο ηγούμενος της μονής στο RIA Novosti.
Σύμφωνα με τον ηγούμενο Δανιήλ, σχεδόν όλοι οι πρόσφυγες από την Ουκρανία που υποδέχθηκε το μοναστήρι του Γκέτσεντορφ εργάζονται ήδη πλήρως στη Γερμανία και τα παιδιά τους είναι τακτοποιημένα σε παιδικούς σταθμούς και σχολεία.
«Ορισμένοι από τους πρόσφυγες μας έχουν επιστρέψει στην πατρίδα τους. Μιλάω μόνο για τους πρόσφυγες που δέχτηκε το μοναστήρι μας», εξήγησε, προσθέτοντας ότι το μοναστήρι δέχτηκε επίσης δύο Ουκρανούς δόκιμους που είχαν εμπειρία στην εκκλησιαστική υπηρεσία.
