Δύο εργαζόμενοι στην καθαριότητα είναι τα θύματα του εργατικού ατυχήματος που συνέβη τις πρώτες πρωινές ώρες στο 34ο χιλιόμετρο της λεωφόρου Πόρτο Ράφτη.

Οι δύο εργαζόμενοι που τραυματίστηκαν όταν αυτοκίνητο έπεσε με μεγάλη ταχύτητα πάνω στο απορριμματοφόρο του δήμου Μαρκοπούλου, μεταφέρθηκαν με ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ στο νοσοκομείο και νοσηλεύονται εκτός κινδύνου.
