Συνεχίζεται πλέον κανονικά η συγκέντρωση στα δικαστήρια καθώς ο κόσμος που είχε εκδιωχθεί από τα ΜΑΤ επέστρεψε πίσω. Οι συγκεντρωθέντες είναι γύρω στα 200 άτομα.
Πριν λίγη ώρα δυνάμεις των ΜΑΤ απώθησαν κόσμο από το δικαστικό μέγαρο Θεσσαλονίκης κάνοντας χρήση δακρυγόνων και βομβών κρότου λάμψης. Άγνωστο προς το παρόν αν είχε προηγηθεί κάποια ένταση.
Νωρίτερα είχε κληθεί συγκέντρωση στα δικαστήρια από συλλογικότητες, οργανώσεις και φοιτητικά σχήματα της πόλης ενάντια στην κρατική καταστολή, με αφορμή τις 112 συλλήψεις της ΕΛ.ΑΣ. μετά το πέρας της χθεσινής (6/12) διαδήλωσης για τα 16 χρόνια από την δολοφονία του Αλέξανδρου Γρηγορόπουλου.
Πολυάριθμες δυνάμεις της ΕΛΑΣ είχαν παραταχθεί από νωρίς στην είσοδο του Δικαστικού Μεγάρου.
Διαβάστε επίσης:
