Σύροι μπήκαν στην πρεσβεία της Συρίας στο Ψυχικό, κάνοντας κατάληψη, και κρέμασαν την σημαία της επανάστασης στο μπαλκόνι του κτιρίου.
Τα τέσσερα άτομα βγήκαν στο μπαλκόνι κρατώντας μια σκισμένη φωτογραφία του Άσαντ.

Ο πρέσβης ενημέρωσε από την πρώτη στιγμή τις αρχές.
Έγινε προσπάθεια διαπραγμάτεύσης μαζί τους, η οποία δεν τελεσφόρησε, οπότε και υπήρξε επέμβαση της αστυνομίας.
Η κατάληψη έληξε και τα τέσσερα άτομα συνελήφθησαν.
