Επιστρέφει στην Ελλάδα από τη Δαμασκό ο Έλληνας πρέσβης στη Δαμασκό, Νικόλαος Πρωτονοτάριος, και το διπλωματικό προσωπικό μετά τις εξελίξεις στη Συρία.
Ο κ. Πρωτονοτάριος δήλωσε σε αποκλειστική συνέντευξη στο ΕΡΤNews
Η κατάληψη της Δαμασκού από τους αντάρτες έγινε στις 4 με 5 η ώρα το πρωί. Από τότε δεν έχουν σταματήσει οι πυροβολισμοί. Έχουμε τώρα απαγόρευση κυκλοφορίας, αλλά υπάρχουν πυροβολισμοί. Οι ελληνικές οικογένειες εδώ αριθμώνται στις περίπου 50-60. Έχω μιλήσει με τον Πρόεδρο και με μέλη των Ελλήνων της ελληνικής ομογένειας. Μέχρι στιγμής η σύσταση η δική μου, της πρεσβείας δηλαδή, ήταν να μείνουν στα σπίτια τους. Δυστυχώς οι αντάρτες όμως δεν ήταν συντεταγμένοι, δεν είναι οργανωμένοι σε μια ομάδα και ξεκίνησαν ένα πλιάτσικο σε όλη τη Δαμασκό, συμπεριλαμβανομένου και πρεσβειών, με αποτέλεσμα οι περισσότερες στις πρεσβείες να θέλουν να φύγουν.
Διαβάστε επίσης:
