Θύμα ξυλοδαρμού από πέντε νεαρούς εξωσχολικούς έπεσε σήμερα το μεσημέρι ένας 16χρονος μαθητής Λυκείου σε σχολείο της Θεσσαλονίκης.
Ο έφηβος μεταφέρθηκε τραυματισμένος και νοσηλεύεται σε καλή κατάσταση στην Παιδιατρική Κλινική του Ιπποκράτειου Νοσοκομείου μετά το τηλεφώνημα διερχόμενου περαστικού στην ΕΛΑΣ.
Σύμφωνα με πληροφορίες του ΑΠΕ – ΜΠΕ, στις 2.00 μετά το μεσημέρι ο 16χρονος μεταφέρθηκε στα επείγοντα του Ιπποκράτειου νοσοκομείου φέροντας μώλωπες στο κεφάλι και οίδημα στο φρύδι.

Αν και η κατάσταση του 16χρονου δεν εμπνέει ανησυχία παραμένει στο νοσοκομείο για παρακολούθηση.
Το περιστατικό δεν έχει καταγγελθεί έως αυτήν την ώρα στις αστυνομικές αρχές, δεν έχει υποβληθεί μήνυση, ούτε έχει συλληφθεί κάποιος από τους δράστες.
