Βλάβη σημειώθηκε χθες Σάββατο σε συρμό του Μετρό στη Θεσσαλονίκη, προκαλόντας γενικό «μπλακ άουτ», με αποτέλεσμα για περισσότερο από δέκα λεπτά να ακινητοποιηθούν οι συρμοί σε όλο το δίκτυο.

Ένας συρμός ακινητοποιήθηκε λόγω τεχνικών προβλημάτων περίπου 200 μέτρα πριν τον σταθμό Φλέμινγκ.
«Υποβαθμισμένη λειτουργία»

Το Μετρό Θεσσαλονίκης ανακοίνωσε ότι «λόγω τεχνικού προβλήματος, τα δρομολόγια από σταθμό Νέα Ελβετία μέχρι σταθμό Πανεπιστήμιο διεξάγονται μόνο μέσω της τροχιάς 1».
Σύμφωνα με επιβάτες, πριν ακινητοποιηθεί ο συρμός ακούστηκε και ένα μπαμ.
Οι επιβάτες περπάτησαν ο ένας πίσω στον άλλον στις γραμμές, σε σήραγγα, προκειμένου να φτάσουν στον σταθμό.


