ΑΘΗΝΑ
00:53
|
25.06.2026
Συνεχίζονται οι αντιδράσεις για την ετοιμότητα των συρμών αλλά και το άγριο τρολάρισμα στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης.
Μετρό Θεσσαλονίκης
Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω

Πόσο έτοιμο ήταν τελικά για να λειτουργήσει το πιο σύγχρονο Μετρό της Ευρώπης; Συνεχίζονται οι αντιδράσεις μετά το συμβάν του περασμένου Σαββάτου όταν συρμός στο Μετρό Θεσσαλονίκης ακινητοποιήθηκε, εκκενώθηκε και οι επιβάτες διένυσαν με τα πόδια τον πεζοδιάδρομο της σήραγγας, απόσταση 70 μέτρων έως την πλατφόρμα του σταθμού «Φλέμινγκ», από όπου και εξήλθαν.

Σύμφωνα με την εταιρεία υπεύθυνη για τη  λειτουργία του Μετρό όλα έγιναν σωστά: «Η ΤΗΕΜΑ Α.Ε. επισημαίνει ότι τα συστήματα ασφαλείας στο αυτόματο Μετρό Θεσσαλονίκης, πληρούν τις υψηλότερες απαιτήσεις ασφαλείας διεθνώς και η ακινητοποίηση συρμού, όπως και η εκκένωση σε περίπτωση συμβάντος, εξυπηρετούν κατά απόλυτο τρόπο την ασφάλεια των επιβατών, η oποία αποτελεί το πρώτο, κύριο και αδιαπραγμάτευτο μέλημα της εταιρείας-λειτουργού, όπως επίσης της Ελληνικό Μετρό Α.Ε. και της κοινοπραξίας κατασκευής του έργου, ΑΙΑSA», αναφέρεται σε ανακοίνωσή της.

Η ακινητοποίηση του συρμού το Σάββατο 14/12 δεν ήταν η πρώτη ενώ προβλήματα παρατηρούνται από την πρώτη μέρα στις κυλιόμενες σκάλες πολλών σταθμών και αυτόματα εκδοτήρια εισιτήριων. Την ίδια ώρα 19χρονοι καταδικάζονται σε φυλάκιση για ταγκαρίσματα…. αγάπης και βλακείας της στιγμής στους υπερσύγχρονους σταθμούς της πόλης.

Ο κόσμος της Θεσσαλονίκης ζητά απαντήσεις για τα συστήματα ασφαλείας και απόδοση ευθυνών ενώ το τρολάρισμα στα ΜΚΔ συνεχίζεται…  

Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω
ΣΥΝΑΦΗ

Πάει και ο Ιππότης…

Πόσο κάνει;

Τεράστια νίκη…

Πόσο κάνει και ποιος χάνει;

Γραφτείτε συνδρομητές
Ενισχύστε την προσπάθεια του Κοσμοδρομίου με μια συνδρομή από €1/μήνα