Φωτιά ξέσπασε το βράδυ της Κυριακής, λίγο έξω από τη Θεσσαλονίκη, σε λεωφορείο που μετέφερε μαθητές που επέστρεφαν από σχολική εκδρομή.
Συγκεκριμένα από το όχημα, στο οποίο επέβαιναν μαθητές του 1ου Γενικού Λυκείου Πεύκων, άρχισαν να βγαίνουν καπνοί κοντά στο Ρετζίκι, στον περιφερειακό της Θεσσαλονίκης.
Οι μαθητές έσπευσαν να βγουν από το όχημα και, πηδώντας στηθαία που βρίσκονταν εκεί λόγω εργασιών του Flyover, να απομακρυνθούν ώστε να είναι ασφαλείς.
Όλοι οι μαθητές που επέβαιναν στο λεωφορείο απομακρύνθηκαν εγκαίρως και είναι καλά στην υγεία τους.
