ΑΘΗΝΑ
16:10
|
24.06.2026
Φωτιά ξέσπασε, λίγο έξω από τη Θεσσαλονίκη, σε λεωφορείο που μετέφερε μαθητές που επέστρεφαν από σχολική εκδρομή.
Φωτογραφία αρχείου
Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω

Φωτιά ξέσπασε το βράδυ της Κυριακής, λίγο έξω από τη Θεσσαλονίκη, σε λεωφορείο που μετέφερε μαθητές που επέστρεφαν από σχολική εκδρομή.

Συγκεκριμένα από το όχημα, στο οποίο επέβαιναν μαθητές του 1ου Γενικού Λυκείου Πεύκων, άρχισαν να βγαίνουν καπνοί κοντά στο Ρετζίκι, στον περιφερειακό της Θεσσαλονίκης.

Οι μαθητές έσπευσαν να βγουν από το όχημα και, πηδώντας στηθαία που βρίσκονταν εκεί λόγω εργασιών του Flyover, να απομακρυνθούν ώστε να είναι ασφαλείς.

Όλοι οι μαθητές που επέβαιναν στο λεωφορείο απομακρύνθηκαν εγκαίρως και είναι καλά στην υγεία τους.

Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω
ΣΥΝΑΦΗ

Γάζα: Προειδοποίηση για «σιωπηλό λιμό» λόγω μείωσης των παραδόσεων βοήθειας

Η Γαλλία επιβεβαιώνει το πρώτο κρούσμα Έμπολα σε γιατρό που επέστρεψε από τη ΛΔ Κονγκό

Υπερψηφίστηκε το ψηφιακό ευρώ στο Ευρωκοινοβούλιο

Αύριο ανακοινώνονται τα αποτελέσματα των Πανελλαδικών Εξετάσεων ΓΕΛ και ΕΠΑΛ 2026

Γραφτείτε συνδρομητές
Ενισχύστε την προσπάθεια του Κοσμοδρομίου με μια συνδρομή από €1/μήνα