«Ήδη το πρώτο μέρος της Θεμιστοκλέους είναι ελεύθερο!», αναφέρει σε ανάρτησή της η Ανοιχτή Συνέλευση «Όχι Μετρό στην πλ. Εξαρχείων», η οποία μαζί με τους ενεργούς πολίτες της γειτονιάς πέτυχαν τρεις δικαστικές νίκες επί της ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΜΕΤΡΟ.
Αρχικά απομακρύνθηκαν οι λαμαρίνες και το συρματόπλεγμα και τώρα απομακρύνεται η βαριά υποδομή, δηλαδή οι τσιμεντένιες βάσεις.
Στο μεταξύ το Σάββατο 21/12 υπάρχει κάλεσμα για εκδήλωση στον απελευθερωμένο χώρο της πλατείας Εξαρχείων επί της οδού Θεμιστοκλέους στις 6 το απόγευμα.
