Μετά από επιδημία γρίπης, η Ιαπωνία ανέφερε χιλιάδες κρούσματα σε ολόκληρη τη χώρα, ανέφεραν τα τοπικά μέσα ενημέρωσης το Σάββατο.
Περίπου 94.259 ασθενείς με γρίπη αναφέρθηκαν μέσα σε μία εβδομάδα έως τις 15 Δεκεμβρίου σε 5.000 νοσοκομεία και κλινικές σε όλη τη χώρα, σύμφωνα με το NHK.
Το σύνολο των κρουσμάτων στη χώρα έχει πλέον φτάσει τα 718.000 κατά την τρέχουσα περίοδο.
Ο επικεφαλής της ομάδας για τη γρίπη στην Ιαπωνική Ένωση για τις Λοιμώδεις Ασθένειες, Ishida Tadashi, προειδοποίησε ότι ο αριθμός των κρουσμάτων θα είναι υψηλός αυτή την περίοδο επειδή οι άνθρωποι εκτέθηκαν λιγότερο στον ιό της γρίπης κατά τη διάρκεια της πανδημίας του κορονοϊού και δεν έχουν ανοσία, σύμφωνα με τον ραδιοτηλεοπτικό φορέα.
Ο Ishida δήλωσε ότι η τρέχουσα επιδημία θα κορυφωθεί γύρω στον Ιανουάριο, προτρέποντας το κοινό να λάβει προληπτικά μέτρα, όπως το πλύσιμο των χεριών και η χρήση μάσκας.
