Συναγερμός σήμανε το μεσημέρι της Πέμπτης στο νοσοκομείο «Ερυθρός Σταυρός», όταν έπεσε ασανσέρ καθώς κόπηκε το συρματόσχοινο.
Από την πτώση τραυματίστηκαν τέσσερα άτομα, δύο διασώστες ιδιωτικού ασθενοφόρου, ένας ασθενής σε φορείο και ένας συνοδός. Υποβάλλονται σε εξετάσεις και σύμφωνα με πληροφορίες, η κατάστασή τους είναι ελεγχόμενη.
Εν τω μεταξύ, όπως αναφέρει η Πυροσβεστική, δέχθηκε κλήση για ένα εγκλωβισμένο άτομο σε ανελκυστήρα στο νοσοκομείο Ερυθρός Σταυρός. Λίγο αργότερα, ειδοποιήθηκε να μην παρέμβει καθότι το άτομο είχε ήδη απεγκλωβιστεί, ωστόσο στο σημείο έχει μεταβεί ένα όχημα.
(Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ)
