Σύμφωνα το νοσοκομείο Ευαγγελισμός, ο Αρχιεπίσκοπος Αλβανίας Αναστάσιος παραμένει διασωληνωμένος αλλά αιμοδυναμικά σταθερός στη ΜΕΘ, όπου εισήχθη την περασμένη Παρασκευή, το απόγευμα της οποίας υποβλήθηκε σε πολύωρη χειρουργική επέμβαση για την αντιμετώπιση αιμορραγίας.
Χθες, Κυριακή, τον Ευαγγελισμό επισκέφθηκε η αντιπρόεδρος της αλβανικής κυβέρνησης, Μπελίντα Μπαλούκου.
Όπως έχει γίνει γνωστό, ο 95χρονος ιεράρχης είχε γαστρορραγία, την οποία οι γιατροί, από την πρώτη στιγμή που εισήχθη στον Ευαγγελισμό, προσπάθησαν να αντιμετωπίσουν. Υπενθυμίζεται ότι ο Μακαριώτατος κ.κ. Αναστάσιος νοσηλεύεται στον Ευαγγελισμό από την Παρασκευή (3/1), όταν μεταφέρθηκε εκτάκτως στην Αθήνα από τα Τίρανα με αεροσκάφος της Πολεμικής Αεροπορίας. Από τις 30 Δεκεμβρίου νοσηλευόταν σε κλινική των Τιράνων.
Διαβάστε ακόμα:
