Τροχαίο δυστύχημα σημειώθηκε αργά το βράδυ της Κυριακής 12/1 στην Εθνική Οδό Αθηνών-Λαμίας, στο ρεύμα προς Αθήνα, περίπου 500 μέτρα πριν το Σχηματάρι, όταν ανετράπη μοτοσικλέτα με δύο επιβάτες.
Θύματα του δυστυχήματος είναι ένας 53χρονος αστυνομικός υποδιευθυντής και η 45χρονη σύζυγός του.
Σύμφωνα με την Τροχαία το δυστύχημα σημειώθηκε όταν πιθανότητα η μοτοσικλέτα στην οποία επέβαιναν ο αστυνομικός υποδιευθυντής και η σύζυγός του εξετράπη της πορείας της λόγω μπαγκαζιέρας προπορευόμενου οχήματος που αποκολλήθηκε και έπεσε στον δρόμο. Ο αστυνομικός υποδιευθυντής έκανε ελιγμούς για να αποφύγει το αντικείμενο μ’ αποτέλεσμα να χάσει τον έλεγχο του δικύκλου.
Διαβάστε επίσης:
