Νεκρός ανασύρθηκε ο άνδρας που έπεσε στις γραμμές του μετρό στον σταθμό «Εθνική Άμυνα».
Όπως αναφέρει σε ανακοίνωσή της η Πυροσβεστική, «σορός άνδρα ανασύρθηκε από συρμό του Μετρό πλησίον του σταθμού Εθνική Άμυνα και παρελήφθη από ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ. Στην επιχείρηση ανάσυρσης έλαβαν μέρος δώδεκα πυροσβέστες με τέσσερα οχήματα».
H κυκλοφορία σε ολόκληρη τη Γραμμή 3 του μετρό έχει πλέον αποκατασταθεί.
Νωρίτερα, η κυκλοφορία είχε διακοπεί εξαιτίας του συμβάντος και η ΣΤΑΣΥ είχε δομολογήσει έκτακτη λεωφορειακή γραμμή στη διαδρομή Κατεχάκη-Χαλάνδρι για την εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού.
