ΑΘΗΝΑ
20:17
|
24.06.2026
Η κυκλοφορία στη Γραμμή 3 του μετρό της Αθήνας αποκαταστάθηκε ενώ νωρίτερα διεξαγόταν τμηματικά λόγω συμβάντος.
Πτώση ατόμου στις γραμμές στον σταθμό Εθνική Άμυνα
Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω

Νεκρός ανασύρθηκε ο άνδρας που έπεσε στις γραμμές του μετρό στον σταθμό «Εθνική Άμυνα».

Όπως αναφέρει σε ανακοίνωσή της η Πυροσβεστική, «σορός άνδρα ανασύρθηκε από συρμό του Μετρό πλησίον του σταθμού Εθνική Άμυνα και παρελήφθη από ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ. Στην επιχείρηση ανάσυρσης έλαβαν μέρος δώδεκα πυροσβέστες με τέσσερα οχήματα».

H κυκλοφορία σε ολόκληρη τη Γραμμή 3 του μετρό έχει πλέον αποκατασταθεί.

Νωρίτερα, η κυκλοφορία είχε διακοπεί εξαιτίας του συμβάντος και η ΣΤΑΣΥ είχε δομολογήσει έκτακτη λεωφορειακή γραμμή στη διαδρομή Κατεχάκη-Χαλάνδρι για την εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού.

Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω
ΣΥΝΑΦΗ

Περιμένουν τα αποτελέσματα νεκροψίας-νεκροτομής για την αιτία θανάτου της 36χρονης λεχώνας-γιατρού

Στον κλοιό καύσωνα από τις 26/6 και η Δανία

Έρευνα για τον ξαφνικό θάνατο 23χρονης στα Κουφονήσια

Γάζα: Προειδοποίηση για «σιωπηλό λιμό» λόγω μείωσης των παραδόσεων βοήθειας

Γραφτείτε συνδρομητές
Ενισχύστε την προσπάθεια του Κοσμοδρομίου με μια συνδρομή από €1/μήνα