Με χημικά και καταστολή παρενέβη η κυβέρνηση προσπαθώντας να εμποδίσει τις κινητοποιήσεις διαμαρτυρίας των αγωνιζόμενων αγροτών της Καρδίτσας.
Όπως αναφέρει σε ρεπορτάζ του ο 902, η αστυνομία παρέταξε ΜΑΤ και κλούβες και δεν επέτρεψε στους αγρότες να ανέβουν με τα τρακτέρ στον αυτοκινητόδρομο Ε 65 ενώ έκανε και χρήση δακρυγόνων.
Αναφέρεται πως οι αγρότες αψήφισαν την καταστολή και ανέβηκαν πεζοί στον αυτοκινητόδρομο.
Οι αγρότες κινητοποιούνται με βασικότερα αιτήματα το αυξημένο κόστος παραγωγής, και τις χαμηλές τιμές πώλησης των προϊόντων τους. Τα σημεία των μπλόκων αποφασίστηκαν κατά τη διάρκεια διαδοχικών συσκέψεων τον Παλαμά Καρδίτσας και στον Πλατύκαμπο όπου συμμετείχαν εκπρόσωποι αγροτικών και κτηνοτροφικών συλλόγων της περιοχής.
Διαβάστε ακόμα:
