Τέλος στα καύσιμα για δικυκλιστές που δεν θα φορούν κράνος βάζει με τροπολογία του το υπουργείο Ανάπτυξης, η οποία αναμένεται να κατατεθεί μόλις το υπουργείο Μεταφορών καταθέσει το νέο Κ.Ο.Κ. στη Βουλή.
Υπενθυμίζεται ότι η εν λόγω πρόταση κατατέθηκε στις 16 Δεκεμβρίου από τον υπουργό Υγείας, Άδωνι Γεωργιάδη και το υπουργείο Ανάπτυξης προχώρησε στη σύνταξη της σχετικής τροπολογίας.
Έχω πραγματικά αρρωστήσει με όσα μαθαίνω και βλέπω κάθε μέρα στα Νοσοκομεία μας, από νέα κατά κύριο λόγο παιδιά, που χάνουν την ζωή τους επειδή δεν φορούσαν κράνος! Αγρίνιο, Κίσσαμος Χανίων, Βόλος κλπ μερικές από τις πόλεις που θρηνούν δικά τους παιδιά, που έφυγαν έτσι τις… pic.twitter.com/6BsEOdtjhf
— Άδωνις Γεωργιάδης (@AdonisGeorgiadi) December 16, 2024
Η Ομοσπονδία Βενζινοπωλών Ελλάδος, χαιρέτησε από την πρώτη στιγμή την εκστρατεία «Όχι βενζίνη αν δεν φοράς κράνος» , αναφέρει σε σχετική ανακοίνωση υπενθυμίζοντας ότι ξεκίνησε με πρωτοβουλία πρατηριούχου στην Κίσσαμο Κρήτης που έπαυσε να εξυπηρετεί μοτοσικλετιστές χωρίς κράνος μετά από δυστύχημα με θύμα 17χρονο αναβάτη.
«Είμαστε όμως, προσθέτει, κάθετα αντίθετοι και δεν πρόκειται να δεχθούμε την επιβολή προστίμων στα πρατήρια διότι δημιουργεί προβλήματα και μετατρέπεται σε απειλή προς εμάς . Βεβαίως και να συνδράμουμε στην εκστρατεία αυτή αλλά σε καμία περίπτωση δεν θα υποκαταστήσουμε τον ρόλο της αστυνομίας και των ελεγκτικών μηχανισμών του Κράτους».
Μιλώντας σήμερα στην αρμόδια Επιτροπή της Βουλής, ο υπουργός Ανάπτυξης Τάκης Θεοδωρικάκος, τόνισε πως «επιτελείται πολύ σημαντικό κοινωνικό έργο σε αυτή την επιτροπή. Θέλω μάλιστα να ευχαριστήσω για τη σκέψη και την πρωτοβουλία τον υπουργό Υγείας, Άδωνι Γεωργιάδη. Γιατί δεν υπάρχει τίποτα σπουδαιότερο από την ανθρώπινη ζωή και την υγεία, από το να προστατεύουμε τους νέους ανθρώπους. Γιατί οι περισσότεροι που οδηγούν, είναι κυρίως νέα παιδιά που βρίσκονται σε ηλικία που αισθάνονται άτρωτοι. Πρέπει να κάνουμε τα πάντα για να σώσουμε τις ανθρώπινες ζωές, γι’ αυτό και ανταποκριθήκαμε αμέσως».
