Πέφτει οριστικά η αυλαία προτού σηκωθεί στις παραστάσεις του σόου κωμωδίας «Πες το ψέματα» που σχεδιαζόταν να παρουσιαστεί στις αρχές Φεβρουαρίου στο θέατρο «Ακροπόλ» και προκάλεσε σάλο και σωρεία αντιδράσεων επειδή μεταξύ των 17 κωμικών δεν υπήρχε ούτε μία γυναίκα για δείγμα…
Η απόφαση για οριστική ακύρωση των παραστάσεων ανακοινώθηκε σήμερα με ανάρτηση στελέχους της δημιουργικής ομάδας της σχεδιαζόμενης παράστασης, Μιχάλη Μαθιουδάκη, σε Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης. Η ανάρτηση του Μ. Μαθιουδάκη ανέφερε:
«Λόγω των γεγονότων των τελευταίων δέκα ημερών οι παραστάσεις του “Πες το ψέματα” ακυρώνονται. Ευχαριστούμε πολύ τους θεατές που αγοράσανε εισιτήρια και λυπούμαστε για την αναστάτωση. Η παραγωγή θα προχωρήσει σε ακύρωση εισιτηρίων και επιστροφή των χρημάτων. Ελπίζουμε να σάς δούμε σε κάποια μελλοντική μας παράσταση».
Νωρίτερα σήμερα ακύρωσαν τη συμμετοχής τους στην παράσταση ως προσκεκλημένοι η Νατάσσα Μποφίλιου, ο Φοίβος Δεληβοριάς και η Μάρθα Φριντζήλα.
Λίγες μέρες πριν, διέκοψαν τη συνεργασία τους με την ομάδα οι Διονύσης Ατζαράκης, Θωμάς Ζάμπρας, Μάκης Παπασημακόπουλος και Στέλιος Ανατολίτης, μετά από τον καταλυτικό ρόλο που έπαιξε η κοινή δήλωση-καταγγελία των γυναικών κωμικών: Κατερίνα Βρανά, Κύνθια Βουκουβαλίδου, Χριστίνα Βούλγαρη, Χρύσα Κατσαρίνη, Ήρα Κατσούδα, Αθηνά Κεφαλοπούλου, Μελίνα Κόλλια, Δήμητρα Νικητέα και Ειρήνη Ξυγκάκη σχετικά με την παντελή απουσία γυναικών.
