Ένα ακόμα εργατικό δυστύχημα με θύμα οικοδόμο, σημειώθηκε λίγο πριν τις 2 το μεσημέρι της Δευτέρας στην Πάτρα.
Όπως αναφέρουν τοπικά μέσα, το θύμα είναι ένας 60χρονος αλβανικής καταγωγής, που έπεσε από μεγάλο ύψος ενώ δούλευε πάνω σε σκαλωσιά στη στέγη σπιτιού στην περιοχή των Αραχωβίτικων.
Ο άτυχος άνδρας, βαριά τραυματισμένος, μεταφέρθηκε με ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ στο Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο του Ρίου, όπου δυστυχώς κατέληξε.
