Υπόθεση ρουτίνας τείνουν να γίνουν τα προβλήματα στους συρμούς του ΗΣΑΠ.
Σήμερα το μεσημέρι, γύρω στις 14.00, ένας συρμός με κατεύθυνση τον Πειραιά εκκενώθηκε επειδή γέμισε καπνούς ενώ βρισκόταν στο σταθμό του ΗΣΑΠ στο Μοσχάτο.
Σε ανακοίνωση της ΣΤΑΣΥ αναφέρεται ως αιτία «τεχνική βλάβη που προκάλεσε έκλυση καπνού, πιθανότατα κατά το φρενάρισμα».

Οι καπνοί στο βαγόνι προκάλεσαν την άμεση εκκένωση όλου του συρμού και μικρές καθυστερήσεις στα επόμενα δρομολόγια, αναστατώνοντας και πάλι τις ομαλές μετακινήσεις των επιβατών.
